۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85575900
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰ عامل درگیری در ییلاقات تالش دستگیر شدند

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹
کد خبر: 85575900
۱۰ عامل درگیری در ییلاقات تالش دستگیر شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان درگیری در یکی از ییلاقات این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع پنج نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد رستمی روز پنجشنبه با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای هنجارشکنان باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود، به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره و اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی در ادامه افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از ییلاقات شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس موردنظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، تعدادی از مسافران و ساکنان بومی به علت عدم رعایت شئونات اسلامی با یکدیگر درگیر شده‌اند، بیان کرد: در این درگیری پنج نفر با سلاح سرد مجروح و پس از اعزام به بیمارستان به صورت سرپایی درمان شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری ۱۰ نفر در جریان بروز این درگیری خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ رستمی با اشاره به اینکه تعداد ۲ قبضه سلاح سرد از متهمان کشف شد، اظهار کرد: ۲ دستگاه خودرو هم توقیف و برابر دستور مقام قضائی روانه پارکینگ شد.

دستگیری اعضای باند سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در سنگر رشت

به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند سارقان ساختمان‌های نیمه کاره حین سرقت در بخش سنگر رشت خبر داد و گفت: این سارقان به هفت فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ محمود حافظی افزود: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره طی ماه‌های گذشته در سطح شهرستان رشت و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: در خلال رسیدگی به این پرونده‌ها، ماموران انتظامی کلانتری بخش سنگر پس از دست‌یابی به سرنخ هایی از هویت اعضای باند سرقت مربوط به این پرونده‌ها سه نفر را حین سرقت از یک ساختمان در حال احداث در یکی از کوچه‌های حوزه استحفاظی مشاهده کرده که این افراد به محض رویت پلیس پا به فرار گذاشتند.

این مقام انتظامی از دستگیری سارقان طی اقدامات پلیسی صورت گرفته و انتقال آنها به مقر انتظامی خبر داد و بیان کرد: سارقان ۳۸، ۴۵ و ۴۶ ساله به هفت فقره سرقت از ساختمان‌های در حال احداث اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha