فروش اینترنت تانومای مخابرات با سرعت ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- به منظور تکریم مشتریان و ارائه بهترین و کاربردی‌ترین سرویس‌های پرسرعت بر بستر فیبر نوری، مخابرات منطقه یزد امکان ارائه سرویس تانوما را با سرعت ۱۰۰۰ مگابیت‌برثانیه به مشتریان این سرویس فراهم کرد.  

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، " مهدی حیدری " سرپرست مدیریت تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه یزد اعلام کرد: سرویس جدید اینترنت فیبرنوری شرکت مخابرات با عنوان «تانوما استاندارد ۵۰۰ گیگ یک ماهه پیش پرداخت» تا سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه در پنل کاربری به مشتریان اینترنت فیبرنوری مخابرات ارائه می‌شود.

وی افزود: اینترنت فیبر نوری تا سقف ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه به این معناست که حداکثر سرعت دانلود یا آپلود داده‌ها از طریق این نوع اینترنت با مودم مناسب می‌تواند تا ۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه (۱ گیگابیت بر ثانیه) برسد.

این مسئول بیان کرد: این سرعت بسیار بالاست و به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌های بزرگ را به‌سرعت دانلود یا آپلود کنند، ویدیوهای با کیفیت بالا را بدون تاخیر تماشا کنند، و به طور کلی تجربه اینترنتی بسیار سریع، روان و آسانی داشته باشند.

حیدری با اشاره به ضرورت مهاجرت مشترکین از فناوری ADSL به VDSL و فیبر نوری گفت: مخابرات منطقه یزد درنظر دارد کم‌کم پوشش فیبر نوری را برای مشترکان فراهم کند تا بتوانند با مهاجرت از فناوری‌های پیشین به فیبرنوری از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان ساخت: هم‌اکنون متقاضیان اتصال به شبکه فیبرنوری پس از ورود به سامانه ثبت نام تانوما به نشانی http://yazdfttx.com می‌توانند موقعیت‌شان را بر روی نقشه مشاهده و در همان موقعیت اقدام به ثبت نام کنند.

همچنین مشتریان در صورت ابهام یا تمایل به ثبت نام تلفنی می‌توانند با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند.

فیبر نوری یک فناوری برتر در انتقال داده‌ها برای شبکه‌های اینترنت پرسرعت، سیستم‌های مخابراتی و حتی تلویزیون‌های کابلی است که توانایی انتقال داده‌ها با سرعت‌های بسیار بالا حتی تا چندین گیگابیت بر ثانیه را دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha