کشف ۱۷ کیلو هروئین/آزار و اذیت زن جوان توسط فالگیر شیطان‌صفت
آرشیوی است

تهران بزرگ - ایرنا - کشف ۱۷ کیلوگرم هروئین از ۲ قاچاقچی، آزار و اذیت زن جوان توسط فالگیر شیطان‌صفت، بازداشت مامور قلابی و بازداشت مستاجرهای کلاهبردار از مهمترین حوادث انتظامی پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایرنا، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ روز پنجشنبه درباره کشف ۱۷ کیلوگرم هروئین از مخفیگاه ۲ قاچاقچی گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این باره تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حسین باباپور افزود: اقدامات اطلاعاتی از سرگرفته شد تا اینکه پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این ۲ قاچاقچی سابقه‌دار به تازگی با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجه‌ای موادمخدر را تهیه و پس از انتقال آن به پایتخت قصد دارند توزیع آن را شروع کنند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مخفیگاهشان در یکی از محلات جنوب تهران، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.

سرهنگ باباپور افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش مدقانه بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل ۱۷ کیلو هروئین کشف کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تاکید کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی منتقل شدند.

آزار و اذیت زن جوان توسط فالگیر شیطان‌صفت

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز گفت: مرد شیطان‌صفتی که با شگرد فالگیری زن جوانی را هدف آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی افزود: چندی قبل زن جوانی به اداره شانزدهم پلیس‌ آگاهی رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت و گفت: با یک فالگیر آشنا شدم که قرار شد تا برای فالگیری به خانه‌اش بروم اما وقتی به آنجا رفتم، مرد جوان با ایجاد ضرب و جرح من را هدف آزار شیطانی قرار داد و سپس تهدید کرد که اگر موضوع را پلیس اطلاع دهم، مرا به قتل خواهد رساند.

وی افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، کارآگاهان خیلی زود وارد عمل شدند و در نخستین گام پای در خانه مورد نظر گذاشتند اما پی بردند که متهم پس از ارتکاب جرم پا به فرار گذاشته است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تیم پلیسی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت مرد شیطان‌صفت را شناسایی کردند و متوجه شدند که او در خانه‌ای در جنوب استان تهران مخفی شده است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

سردار ولی‌پور گودرزی تاکید کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقب‌های نامحسوس مرد شیطان‌صفت را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی پایتخت عنوان کرد: متهم در جریان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم آزار و اذیت شیطانی زن جوان با شگرد فالگیری اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

دستگیری مامور قلابی

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت نیز از دستگیری یک نفر مامور قلابی که با خودرو پژو پارس فاقد پلاک تردد می‌کرد خبر داد.

سرهنگ «کیانوش نظری» در ادامه گفت: ماموران کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی در حین گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی، با یک دستگاه خودرو پژو پارس بدون پلاک مواجه شده و به جهت بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری شد و پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز، خودرو متوقف شده و متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: در بازرسی اولیه از خودرو متهم یک رشته دستبند تقلبی، ال ای دی آژیر پلیس و یک کارت شناسایی تقلبی کشف و ضبط گردید که متهم و خودرو وی به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ نظری اضافه کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری متهم به جرم خود مبنی بر غصب عناوین به قصد اخاذی و سوء استفاده از شهروندان اعتراف نمود که شناسایی شکات این متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم جهت بررسی‌های بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نظری به شهروندان توصیه کرد که مراقب افراد سودجو باشند و با مشاهده افرادی که مشکوک به سو استفاده از لباس و تجهیزات نظامی هستند، حتما به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازداشت مستاجرهای کلاهبردار

رییس اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران نیز گفت: دو نفر در قالب یک باند، با مدارک جعلی چند آپارتمان اجاره کردند و در فضای مجازی مانند دیوار، آگهی کرده و به دنبال مستاجر جدید می‌گشتند.

سرهنگ علی اصغر زارعی افزود: این افراد توانسته بودند ۱۰ نفر را فریب داده و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کنند که همه شکات شناسایی شدند. شهروندان هنگام خرید یا اجاره ملک، حتما مطمئن شوند که فرد آگهی دهنده مالک یا مشاور املاک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha