مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمه‌ها در اسرع وقت پرداخت می‌شود

تهران -ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طرح مشکلات مطالبات پرستاران در جلسه روز گذشته هیات دولت خبر داد و گفت: با دستور و پیگیری دکتر پزشکیان، مطالبات دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمه‌ها در اسرع وقت پرداخت و مشکل انباشت مطالبات جامعه پرستاری ظرف دو هفته آینده برطرف می شود.

به گزارش ایرنا از وبدا، محمدرضا ظفرقندی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اولین اقدام این وزارتخانه را حل مشکلات فوری سلامت در حوزه دارو و مطالبات پرستاران دانست.

وی با بیان اینکه مدیون زحمات و تلاش های پرستاران و جامعه پرستاری کشور هستیم، افزود: پرستاران عزیز و خدوم در سراسر کشور مطالبات بحقی از ماه‌ها و سال گذشته دارند که این انباشت مطالبات در برخی استان‌ها منجر به اعتراض این قشر شده است.

وزیر بهداشت از طرح مشکلات مطالبات پرستاران در جلسه روز گذشته هیات دولت خبر داد و گفت: با دستور و پیگیری دکتر پزشکیان رئیس جمهور، مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی و بیمه ها در اسرع وقت پرداخت و مشکل انباشت مطالبات جامعه پرستاری ظرف دو هفته آینده برطرف می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در حوزه دارو مشکلاتی از جمله کمبود بیش از ۳۰۰ قلم وجود دارد که برطرف می‌شود.

ظفرقندی ادامه داد: برای حل مشکلات دارو و به حداقل رساندن کمبودهای دارویی، جلسات کارشناسی زیادی با رئیس جمهور و معاون اول داشتیم و از سوی دیگر با موافقت رهبر معظم انقلاب برای حل این مشکلات، بخشی از منابع مورد نیاز از صندوق ذخیره ارزی تامین خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha