۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85575996
T T
۲۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز بر تسریع در اتمام آزادراه شمالی کرج تاکید کرد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: بهره برداری از آزادراه شمالی کرج ۴٨ درصد از ترافیک آزاد راه تهران - قزوین و بالعکس را  کاهش می دهد و باید این پروژه هرچه سریع تر به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مجتبی عبداللهی" روز پنجشنبه در نشست بررسی روند تسریع در تکمیل پروژه آزادراه شمالی کرج (شهید سلیمانی ) افزود: تاکنون بخشی از این آزادراه بهره‌برداری شده‌ و تلاش‌ها برای تکمیل آن ادامه دارد.

وی بیان کرد: آزاد راه شمالی کرج از سال ٩۵ آغاز و تا سال ١۴٠١ تنها ٣٢ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با تغییرات مدیریتی در این پروژه طی یک و نیم سال گذشته این پیشرفت به٧١ درصد رسیده است که طبق گفته مدیر پروژه در صورت تامین اعتبار تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

عبداللهی گفت: افزایش از ٣٢ درصد به ٧١ درصد در یک و نیم سال نشان از تلاش‌های مدیریتی و تغییرات مثبت در اجرای پروژه دارد که امید است با تامین اعتبار، این آزادراه به بهره‌برداری برسد و ترافیک منطقه را بهبود بخشد.

وی یادآورشد: شاخص ترین قسمت این پروژه پل B۱ می‌باشد که بزرگترین پل خاور میانه به شمار می‌رود که با پیشرفت چشمگیری در حال اجرا می‌باشد و می تواند به نماد شهر کرج و استان البرز تبدیل شود.

استاندار البرز گفت: با تلاش های صورت گرفته اکنون هیچ معارضی در مسیر پروژه وجود ندارد.

آزاد راه شمالی کرج به طول ۱۸ کیلومتر در امتداد آزاد راه شهید همت در دست ساخت قرار گرفته است که در غرب به آزاد راه کرج - قزوین متصل می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha