عوامل ضرب و جرح محیط بانان محیط زیست در کاغذکنان خود را معرفی کردند

تبریز- ایرنا- رئیس اداره محیط زیست شهرستان میانه با اشاره به پیگیری های قضایی برای شناسایی عوامل ضرب و جرح محیط بان، گفت: ۲ نفر از این افراد که چندی پیش دستگیر شدند، امروز نیز بقیه شکارچیان به عنوان عوامل ضارب و خاطی خود را به پاسگاه نیروی انتظامی آقکند معرفی کردند.

به گزارش ایرنا از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ، حیدر علی امیرزاده روز پنجشنبه در ادامه روند پی گیری پرونده ضرب و جرح خود و محیط بانان منطقه حفاظت شده کاغذکنان در پی شکار سه راس کل و بز وحشی در منطقه ویگاه روستای آستانجین و دستگیری بقیه شکارچیان توضیح داد: با اخذ حکم جلب از قاضی محترم شعبه اول دادیاری دادسرای شهرستان میانه در معیت عوامل محترم نیروی انتظامی و کلیه محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان میانه و محیط‌بانان کاغذکنان از منازل تک تک شکارچیان بازرسی شد.
وی ادامه داد: بعلت نبود متخلفان در منزلشان ابلاغیه لازم صادر شد که روز بعد آن با مراجعت خود شکارچیان غیر مجاز به پاسگاه نیروی انتظامی آقکند پرونده قضایی برای همگی تشکیل و برای سپری شدن مراحل قانونی به دادسرای شهرستان تحویل داده شدند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان میانه با قدردانی از عوامل قضایی افزود: با دستور قاضی محترم شعبه اول دادیاری با اخذ وثیقه قانونی برای ادامه رسیدگی، پرونده این متخلفان در مراجع محترم قضایی در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، ماموران یگان حفاظت محیط زیست میانه چهارشنبه گذشته حین گشت و کنترل، با ۶ نفر از شکارچیان غیرمجاز در داخل منطقه حفاظت شده کاغذ کنان در حین شکار کل و بز درگیر شدند.
این شکارچیان مسلح بدون توجه به هشدار ایست با رییس محیط زیست میانه درگیر شده به ماموران یگان حفاظت محیط زیست حمله ور شدند و پس از ضرب و جرح آنها از محل گریختند.
یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از این متخلفین ضبط و پرونده آنها پس از تکمیل به دادگستری شهرستان ارجاع شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha