۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85576019
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیاده‌روی اربعین، آغازی بر تحقق تمدن نوین اسلامی است

اصفهان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برگزاری آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان و کشور در چند سال اخیر، آغازی بر تحقق تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ناجی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب تأکید کرده‌اند، پس از تشکیل دولت و حکومت اسلامی باید به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: این آیین‌ که از طلوع آفتاب روز اربعین آغاز می‌شود و تا اذان ظهر ادامه دارد، در چند سال اخیر با استقبال فراوان مردم استان اصفهان روبه‌رو شده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اعلام‌ شده از سوی دستگاه‌های مختلف، در اربعین سال گذشته بیش از ۳۲۰ هزار نفر در گلستان شهدای اصفهان حضور یافتند و پیش بینی می شود که در مراسم امسال، این جمعیت حداقل ۲۰ درصد افزایش یابد.
وی آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین را یکی از مهمترین مناسبت‌های دهه آخر ماه صفر عنوان کرد و گفت: این مراسم، نمادی از آمادگی بشریت برای ظهور حضرت حجت (عج) و نمایشی از اتحاد تمام ملیت‌ها در مسیر امام حسین(ع) است.
حجت‌الاسلام ناجی افزود: در پیاده‌روی جاماندگان اربعین اصفهان، از همه اقشار و طیف‌های سیاسی حضور دارند که این موضوع بخوبی نشان‌دهنده اتحاد و همدلی مردم این دیار است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مردم با حضور گسترده خود در این حرکت دینی، اقتدار انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارند.
وی یادآور شد: تاکنون سه جلسه استانی با حضور مسوولان دستگاه‌های مختلف استان از جمله دستگاه‌های خدماتی و امنیتی، برگزار شده و سیاست‌های کلی این مراسم برنامه‌ریزی است.
وی از اصحاب رسانه تقاضا کرد که با توجه به اینکه سال گذشته، بسیاری از شهروندان از برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در اصفهان مطلع نبودند، در این زمینه اطلاع‌رسانی لارم صورت بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha