۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵
کد خبر: 85576045
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سفیر پاکستان: همدلی ایرانیان را فراموش نمی‌کنیم

۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵
کد خبر: 85576045
سفیر پاکستان: همدلی ایرانیان را فراموش نمی‌کنیم

یزد- ایرنا- سفیر پاکستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: چنین احساسات و مهربانی را فقط می‌توان در کشوری مثل ایران مشاهده کرد و همدلی شما را فراموش نمی‌کنیم.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد، " محمد مدثر تیپو " در دیدار با استاندار یزد که با هدف بررسی روند درمان زائران پاکستانی آسیب دیده صورت گرفت افزود: از حمایت و همدلی و اقدامات انجام شده در استان یزد برای این زائران تشکر می‌کنیم و هیچگاه این همدلی‌ها را به فراموشی نمی‌سپاریم.

وی افزود: چنین احساسات و مهربانی را فقط در کشوری مثل ایران می‌توان مشاهده کرد.

سفیر پاکستان در ایران همچنین خواستار انتقال پیکر جان باختگان این حادثه در سریعترین زمان ممکن شد.

همچنین استاندار یزد در این دیدار گفت: زائران کشور دوست و عزیز پاکستان برای ما عزیز هستند و عزادار این زائران امام حسین (ع) هستیم.

" مهران فاطمی "با اشاره به اینکه اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مختلف از لحظات اولیه این حادثه ادامه داد: در حال انجام پیگیری‌های لازم برای انتقال پیکر جان باختگان این حادثه هستیم و همچنین مداوای مصدومان در بیمارستان‌های استان به خوبی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس جمهور و دیگر مسئولان ارشد کشور نیز طی تماس تلفنی پیگیر این حادثه و انجام اقدامات لازم برای مداوای مصدومان شده اند.

استاندار تصریح کرد: همه ما ملت امام حسین (ع) هستیم و زیر یک پرچم قرار داریم و بر این اساس امور مربوطه به این حادثه دردناک برای زائران اباعبدالله (ع) را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.

واژگونی اتوبوس مسافران پاکستانی، سه شنبه شب در جاده دهشیر به تفت در استان یزد، ۲۸ کشته و ۲۳ مصدوم بر جا گذاشت. این اتوبوس مسافربری از مرزهای شرقی ایران در سیستان و بلوچستان به سمت مرز چذابه در حرکت بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha