۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85576062
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مجوز استخدام ۲۳۲ نفر در دهیاری‌های گلستان گرفته شد

گرگان- ایرنا- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: پس از قرار گرفتن ۵۱ دهیاری استان در قالب کدام یک دستگاه‌ اجرایی، مجوز استخدام ۲۳۲ نفر در دهیاری‌های استان گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدکمال محب‌حسینی روز پنجشنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی گلستان اظهار کرد: گلستان هزار و ۵۲ نقطه آبادی، جمعیتی و روستا دارد که ۹۱۸ روستا دارای دهیاری بوده و ۱۱۰ روستا بیش از هزار نفر جمعیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری پسماند ۷۶۰ روستا، قراردادهای لازم با مدیریت پسماند استان منعقد شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: ۱۰ دستگاه خودرو پیشتر خریداری شده بود و توانستیم مجوز خرید ۷۸ دستگاه را اخذ کردیم و آنها در حال پلاک‌کوبی هستند و مجوز خرید ۳۰ دستگاه دیگر هم صادر شد و در مجموع برای جمع‌آوری پسماند ۱۱۸ دستگاه خودرو خریداری شد.

محب‌حسینی افزود: ۱۸ دستگاه ماشین آلات سنگین خریداری شد و در واقع فرصت اشتغال برای ۱۳۶ نفر فراهم شد.

وی ادامه داد: سند توسعه ۱۱۰ روستای استان برای یک‌ برنامه چهارم تهیه شد که در سال سوم به رشد اقتصادی با حکمرانی مردمی رسیدیم.

وی اضافه کرد: اعتبارات دهیاری‌های استان ۷۰۰ درصد رشد داشته و در روستاهای استان سه هزار و ۳۲۰ پروژه عمرانی اقتصادی انجام شد و دهیاری‌های استان ۲۷ هزار پروانه ساخت و ساز صادر کردند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع در روستاهای استان، زیرساخت‌های لازم توسط دهیاری‌ها ایجاد شد و ۱۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های استان واریزی داشتیم.

محب‌حسینی بیان کرد: ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان استان پرداخت شد.

وی اظهار داشت: بیش از سه هزار دوربین مداربسته در روستاهای استان نصب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha