نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار کشته شدن زائران پاکستانی را تسلیت گفتند

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک، کشته و مجروح شدن زائران پاکستانی عازم مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) در استان یزد را تسلیت گفتند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در پیام آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: حادثه تصادف تاسف‌بار اخیر برای اتوبوس حامل زوار پاکستانیِ عازم مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) در استان یزد و جان باختن و جراحت تعدادی از برادران و خواهران پاکستانی، برای امت اسلامی به ویژه مردم دو کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان، موجب ناراحتی و اندوه شد.

این پیام می افزاید: به طور حتم تحمل غم و اندوه ناشی از این حادثه دردناک، جز با همدردی، همراهی و یاری مسوولان و مردم دو کشور مقدور نخواهد بود. بنابراین بر خود لازم می دانیم با عنایت به حسن همجواری سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان و در موسم شکوهمند اربعین که همه محبین ائمه اطهار(ع) ذیل پرچم امام حسین(ع) گرد هم‌ می‌آیند، آمادگی مردم و مسوولان سیستان و بلوچستان را برای همیاری همه‌جانبه برای کاهش آلام ناشی از این حادثه دردناک اعلام کنیم.

اینجانبان به نمایندگی از مردم شریف سیستان و بلوچستان ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین؛ غفران الهی برای جان باختگان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

تماس تلفنی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در زاهدان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان همچنین در تماس تلفنی با محمد صدیق سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در زاهدان کشته و مجروح شدن جمعی از زائران پاکستانی اربعین حسینی در پی حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت.

محمد صدیق سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، سلام سفیر جمهوری اسلامی پاکستان در ایران را به آیت‌الله محامی ابلاغ کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha