۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85576168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: پروازهای اربعینی استان سمنان به ۱۲ مورد افزایش می‌یابد
عکس تزیینی است

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با اشاره به اینکه تاکنون ۶ پرواز اربعینی از فرودگاه‌های استان انجام شد، گفت: انجام ۶ پرواز دیگر تا اربعین برنامه‌ریزی شده است.  

به گزارش ایرنا از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی عصر پنجشنبه افزود: تاکنون ۶ پرواز ویژه زائران اربعین از فرودگاه‌های بین‌المللی سمنان و شاهرود به مقصد نجف و برعکس انجام شده است.

وی بیان کرد: وجود ۲ فرودگاه بین المللی در شهرستان‌های سمنان و شاهرود، ظرفیتی مناسب به منظور انجام سفرهای هوایی آسان از مقصد استان به عتبات عالیات است که با تلاش و همراهی مدیران ملی، استانی و همچنین پیگیری نمایندگان مردم در شهرستان‌های استان، در ایام اربعین امسال ۶ پرواز از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود به مقصد نجف اشرف و برعکس به انجام رسید و تا پایان ایام اربعین نیز ۶ پرواز دیگر محقق خواهد شد.

استاندار: پروازهای اربعینی از سمنان به ۱۲ مورد افزایش می‌یابد

استاندار سمنان گفت: انجام پروازهای اربعین از مطالبه‌های مردم استان سمنان بود که این امر با تلاش مسوولان استان و با موافقت معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشور محقق شد.

هاشمی با اشاره به همکاری سه شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان و کیش ایر در انجام پروازهای اربعین از فرودگاه‌های استان و برعکس، اضافه کرد: در پروازهای انجام شده از فرودگاه نجف به فرودگاه سمنان و شاهرود تعدادی از مسافران از کشور عراق نیز حضور داشتند که شامل گردشگران و دانشجویان عراقی بود که فرودگاه های استان را به عنوان مقصد سفر هوایی خود انتخاب کرده بودند. ‌

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه استمرار پرواز فرودگاه‌های استان منوط به استقبال مردم استان و همکاری شرکت‌های هواپیمایی است، افزود: ۶ پرواز برنامه‌ریزی شده باقی مانده از فرودگاه‌های استان به نجف اشرف و برعکس طی هفته آینده انجام خواهد شد و تلاش می‌شود تا به شرط استقبال و مطالبه مردم استان و وجود امکانات و تجهیزات لازم، مقدمات انجام پروازهای سیاحتی و زیارتی به سرزمین وحی، عتبات عالیات و سایر استان‌های کشور برنامه ریزی و محقق شود. ‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha