بیشترین بارندگی مونسون کهگیلویه و بویراحمد در منطقه برم سبز با ۶۳ میلی‌متر ثبت شد

یاسوج- ایرنا- رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت:بیشترین بارندگی مونسون عصر امروز در منطقه برم سبز از توابع بخش سوق شهرستان کهگیلویه به میزان ۶۳ میلی‌ متر ثبت شد.

ولی بهره‌مند شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه همچنین در ماهور باشت ۳۶. تنگ پیرزال ۳۰،چرام ۲۷،امیرآباد ۲۵،ستنگان۲۴،سوق ۱۹،وزک ۱۶،جاورده ۱۶، دیل ۱۶،لنده ۱۵،باشت پنج، دهدشت ۴ و قلعه دختر ۱،۵میلی متر باران داشته است.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: روز گذشته سی و یکم شهریور ماه نیز بخش هایی از شهر یاسوج مانند ارم ها، محمودآباد ،میدان کوهنورد و برخی از نقاط شهرستان های باشت و چرام شاهد باران های رگباری بود.

وی بیان کرد: به علت نبودن ایستگاه های باران سنجی میزان باران های روز گذشته در نقاط یاد شده مشخص نیست.

هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد روز گذشته در خصوص این سامانه هشدار نارنجی صادر کرده بود و در این هشدار پیش‌بینی کرده بود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. این هشدار برای آماده‌باش دستگاه‌های مسوول به منظور مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

بهره مند تاکید کرد: آسمان صاف تا قسمتی ابری، افزایش ابر با احتمال رعد و برق از پدیده های هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در ۴۸ ساعت آینده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha