۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۱
کد خبر: 85576190
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افراد برتر مرحله استانی بازی‌های ویدیویی خراسان رضوی مشخص شدند

مشهد - ایرنا - افراد برتر بخش حضوری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در مرحله استانی، در خراسان رضوی معرفی شدند.

دبیر اجرایی مرحله استانی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی خراسان رضوی پنجشنبه شب با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: در پایان این مسابقات در بخش «فیفا ۲۴» رضا واحدی مقدم مقام نخست را کسب کرد، مصطفی نعمتی دوم شد و محمدناصر ظریف به مقام سوم دست یافت.

علیرضا عزیزپور افزود: این مسابقات از ۳۰ مرداد ماه با حضور ۳۰۶ بازیکن مرد آغاز شد و امشب در محل سینما مهر کوهسنگی مشهد به پایان رسید.

وی ادامه داد: افراد برتر به مرحله کشوری که شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد، راه یافتند.

دبیر اجرایی این مسابقات با اشاره به شعار نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی (خانواده محوری و بازی‌های رایانه‌ای) گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تولید بازی‌های بومی، سالم و فرهنگی با جدیت کار می‌کند و این مسابقات با هدف نهادینه کردن فرهنگ تفریح سالم، شخصیت‌سازی و مباحث تربیتی جوانان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، اطلاعات مربوط به مسابقات حضوری این رقابت‌ها در ۲ رشته «فیفا ۲۴» و موبایلی از طریق حساب کاربری شرکت‌کنندگان در سامانه‌های «بازیکو» و «چه بازی» اطلاع‌رسانی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha