۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85576213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیت الله جزایری: زائران اربعین یاری کنندگان مردم غزه هستند

اهواز - ایرنا - زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: جهانی شدن اربعین و وصل آن به مساله قدس بیانگر این است که پیاده‌روندگان اربعین در واقع یاری دهندگان مردم قدس و غزه، هستند.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: امام حسین (ع) برای خدا قیام کرد و در راه دین خدا شهید شد لذا بی‌جهت نیست که امروز شاهد حضور میلیون ها نفر در مراسم پیاده روی اربعین هستیم.

وی افزود: امروز بسیاری از یهودیان و دیگر ادیان الهی از کشورهای اروپایی و آفریقایی برای زیارت اربعین، عازم کربلا می‌شوند همچنین برادران اهل سنت خود را حسینی می‌دانند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: امروز بسیاری از سران و بزرگان اهل تسنن، به زائران خدمت رسانی می‌کنند که نشان‌دهنده ارادت آنها به امام حسین است.

وی اضافه کرد: اربعین به عنوان موهبتی از سوی خداوند به ما عنایت شده تا بتوانیم این حرکت جهانی را در سراسر گیتی دنبال کنیم.


وی ادامه داد: اسلام با نهضت عاشورا و قیام امام‌ حسین (ع) زنده باقی ماند تا حدی که امروز بسیاری از علمای سنی مذهب، امامت حضرت علی (ع) و قیام امام حسین (ع) را پذیرفته‌اند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان همچنین گفت: اسراییل خبیث «اسماعیل هنیه» را که مهمان ما بود در بدترین شکل به شهادت رساند لذا از خون این شهید مجاهد نمی‌گذریم و حتما سخت‌ترین انتقام را از آنها خواهیم گرفت.

طبق تقویم ایران روز چهارم شهریورماه اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha