خدمات ویژه به دانشجویان آسیب‌دیده حادثه اتوبوس زائران اربعین حسینی ارائه شود

رشت- ایرنا- پس از حادثه تصادف اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی دانشجویی گیلان، استاندار با دستور به دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه‌های امدادی خواستار ارائه بهترین خدمات درمانی به حادثه دیدگان شد.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی استاندار گیلان شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از وقوع حادثه‌ برای اتوبوس زائران بسیج دانشجویی گیلان در مسیر برگشت به این استان خبر داد و اظهار کرد: در بامداد امروز یک اتوبوس از کاروان اربعین حسینی دانشجویان گیلانی که قصد بازگشت از مرز مهران به رشت را داشتند در ساعت حدود ۵:۴۷ دقیقه صبح در محور کوهین دچار حادثه شدند.

وی تاکید کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه، تیم‌های امدادی به محل تصادف در محور قزوین_رشت اعزام شدند و در ساعات اولیه ۲ تیم از سازمان بسیج دانشجویی استان به محل حادثه اعزام و همزمان چندین تیم امدادی و درمانی برای رسیدگی به آسیب دیدگان اعزام شدند.

استاندار گیلان بیان کرد: در دقایق اولیه برخی از مصدومان به‌صورت سرپایی مداوا شده و دیگر مصدومان که جراحات بیشتری داشتند به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی قزوین و بقیه‌الله تهران انتقال داده شدند.

به گفته عباسی، هم اینک وضعیت مصدومان که تحت رسیدگی و درمان قرار گرفته رو به بهبودی بوده و به زودی شاهد سلامتی کامل آنها باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha