۲ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85576360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۵ طرح عمرانی و خدماتی شیروان آماده کلنگ زنی و افتتاح شد

بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان شیروان گفت: ۱۲۵ طرح عمرانی، خدماتی و سرمایه گذاری شهرستان شیروان با ۶ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال هفته دولت امسال آماده کلنگ زنی و افتتاح است.

دولت اسماعیل زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۱۰۵ طرح افتتاح و ۲۰ طرح عملیات کلنگ زنی آن در این هفته آغاز و توسط ۲۰ دستگاه اجرایی شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: طرح های هفته دولت امسال شامل آسفالت راه روستایی، مرغداری، کشاورزی، صنعت، مخابرات، آبرسانی، بنیاد مسکن، اقتصادی، مخابرات، برق، عمران شهری و خدماتی، نوسازی مدارس و دهیاری ها است که با بهره برداری از آن زمینه ایجاد اشغال مستقیم و غیرمستقیم برای بسیاری از افراد جویای کار فراهم خواهد شد.

فرماندار شهرستان شیروان اضافه کرد: شهرداری، آب و فاضلاب، صنعت، معدن و تجارت شهرستان از لحاظ اعتباری بیشترین و شهرداری، بخش مرکزی و قوشخانه از لحاظ تعداد بیشترین طرح های هفته دولت را دارند.

وی ادامه داد: همزمانی هفته دولت امسال با استقرار دولت چهاردهم و تشکیل کابینه وفاق ملی بیانگر تداوم راه شهدای دولت و خدمت در خدمت خالصانه و جهادی دولتمردان به ملت ایران است.

اسماعیل زاده با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت برای مردم است تاکید کرد: دولت مردمی ایران قوی از زمانی که مسؤولیت اجرایی کشور را برعهده گرفت تلاش کرد تا با اقدامات و عملکردها امیدآفرینی را در مردم احیا و تقویت کند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha