۵۷۰ طرح هفته دولت در خراسان‌شمالی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: ۵۷۰ طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتبار ۳۱ هزار میلیارد ریال همکزمان با هفته دولت در این استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز جمعه در آیین تجدید میثاق با شهدای خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت اظهارکرد: ۲۲ هزار میلیارد افتتاح و ۴۳ طرح با ۹ هزار ریال اعتبار کلنگ زنی است.

وی افزود: طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی توسط دستگاه های راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب، شهرداری، دهیاری ها، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، برق، مخابرات و سایر دستگاه ها برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: طرح های این هفته در تمام نقاط شهر و روستا مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار خواهد گرفت و قطعا همانند گذشته دستاوردهای خوبی برای توسعه استان خواهد داشت.

وی ادامه داد: چند سالی است که طرح های افتتاحی استان از کلنگ زنی پیضی گرفته و این نشان از هماهنگی لازم بین مدیران استان را دارد.

به گزارش ایرنا، گلباران مزار شهدا با حضور استاندار خراسان شمالی و مدیران دستگاه ها، دیدار استاندار و مدیران با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و کلنگ زنی سالن ورزشی کارگران از جمله برنامه های نخستین روز هفته دولت بود.

گرامیداشت هفته دولت در ایران از ۲ تا ۹ شهریور ماه هر سال می باشد و طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند.

خراسان شمالی بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha