پاکدامن: هنوز نمی‌دانم چرا در فرانسه اردو زدیم/ در جام‌جهانی رفتارهای عجیبی علیه من شد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش باتجربه شمشیربازی ایران، گفت: متاسفانه در اوج خودمان به یک اردو فرسایشی ۴۰ روز در فرانسه رفتیم که باعت افتم شد. هنوز برایم جای سئوال دارد چرا قبل از المپیک به این اردو رفتیم، چون می‌توانستیم همان تمرینات را در ایران برگزار کنیم.

به گزارش روز جمعه ایرنا، علی پاکدامن با حضور در یک برنامه تلویزیونی، در خصوص روند نتایج تیم اسلحه سابر ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، اظهار داشت: وقتی در مسابقات کشورهای اسلامی حاضر شدیم با هدایت امین قربانی به سه مدال رسیدیم و شرایط خوب بود.

وی با انتقاد از حضور تیم ملی در اردوی فرانسه، گفت: متاسفانه در اوج خودمان به یک اردوی فرسایشی ۴۰ روز در فرانسه رفتیم. نمی‌دانم چرا باید اردو در فرانسه برگزار می‌شد و هنوز برایم جای سئوال دارد، چون ما می‌توانستیم همان اردو را در ایران برگزار کنیم. در المپیک هم بر علیه ما ناداوری شد وگرنه به مدال می‌رسدیم.

پاکدامن افزود: در جام‌جهانی مجارستان که اوایل فروردین برگزار شد، برخی به یکباره رفتارهای عجیبی علیه من از خود نشان دادند. بعد از همان مسابقات به دیدار وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک ایران رفتم و با آن‌ها صحبت کردم که پیمان فخری را به تیم ملی برگردانند. دوباره از آنها تشکر می‌کنم که توانستند پیمان فخری را به تیم ملی برگردانند، چون اگر این دو عزیز نبودند، قطعا فخری به تیم ملی شمشیربازی برنمی‌گشت.

ملی‌پوش شمشیربازی در مورد المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس، یادآور شد: خوشبختانه در کشورمان پتانسیل خوبی داریم، ولی باید آنها را به درستی مدیریت کرد تا این استعدادها حیف نشوند. خوشبختانه شمشیربازی در کشورمان شناخته شده است و نباید بگذاریم استعدادها از بین بروند.

پاکدامن ادامه داد: از علیرضا دبیر و هادی ساعی تشکر می‌کنم که توانستند بار کاروان المپیک ایران را به دوش بکشند چون با مدال‌هایی که در کشتی و تکواندو به دست آمد، دل مردم شاد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha