خیبر با پیراهن منقش به شعار ثبت جهانی دره خرم‌آباد به میدان می‌رود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: خیبر در نخستین دیدار خانگی خود مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر با پیراهن منقش به شعار ثبت جهانی دره خرم‌آباد به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان ناصر روز جمعه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار کرد: امروز در نخستین بازی خانگی خیبر خرم آباد در لیگ برتر فوتبال کشور، این تیم با پیراهن منقش به شعار ثبت جهانی دره خرم آباد در بازی مقابل سپاهان اصفهان حضور خواهد یافت.

وی افزود: بازیکنان تیم فوتبال خیبر خرم آباد در این دیدار با پیراهن های منقش به طرح هایی با مضمون دره تاریخی خرم آباد و نوشته "خرم آباد؛ جهان شهر من" در زمین مسابقه حاضر می‌شوند.

وی با اشاره به مجوز اخذ شده از سازمان لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده بازیکنان تیم خیبر خرم‌آباد با همراه داشتن پلاکاردی با مضمون خرم آباد، جهان شهر من، در زمین مسابقه حاضر می شوند.

ناصر اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد برای ثبت جهانی دره خرم آباد از هیچ کوششی فروگذار نکرده و این اتفاق مهم را زمینه ساز توسعه اقتصادی و فرهنگی لرستان و شهر خرم آباد می داند.

تیم فوتبال خیبر در هفته دوم لیگ برتر و در نخستین بازی خانگی خود، امروز جمعه دوم شهریور در ورزشگاه تختی خرم آباد میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha