۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85576490
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پیاده‌روی اربعین جایی برای قدرت‌نمایی شیعه است

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه موقت گنبدکاووس پیاده‌روی اربعین را نقشه الهی برای قدرت‌نمایی شیعه دانست و گفت: فریاد لبیک‌ آزادیخواهان جهان (ع) به برکت امام حسین (ع) و شهدا در مراسم اربعین به گوش می‌رسد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح‌الله رجنی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گنبدکاووس اظهار کرد: حضور سه تا چهار میلیونی زائران اباعبدالله(ع) از ایران در مراسم پیاده‌روی اربعین و زائران دیگر کشورهای اسلامی از جمله عراق که جمعیت آنان به ۲۵ میلیون تا ۳۰ میلیون نفر می‌رسد، نمایش عشق شیعه به اهل بیت (ع) است.

وی افزود: دانشگاهیان از کشورهایی مانند استرالیا و آمریکا به بررسی چرایی شکل‌گیری سفر اربعین و حضور میلیونی کوچک و بزرگ پرداختند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس، امام حسین(ع) را تجلی تمام خوبی‌های پیامبران از حضرت آدم تا حضرت محمد(ص) دانست و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بعد از پیامبر مکرم اسلام (ص) اندکی انحراف در دین ایجاد شد اما امام حسین(ع) با خون خود اسلام را دوباره به مسیر درست بازگرداند تا همگی از جهل علمی و عملی بیرون آییم.

حجت الاسلام رجنی با گرامیداشت روز جهانی مساجد، گفت: خداوند برای انسان از هنگام وضو تا گام برداشتن به سمت مسجد ذکر می‌نویسد چرا که حضور در خانه خدا را ارزشمند می‌داند.

وزرای کابینه دکتر پزشکیان با الگوگیری از شهید رجایی و باهنر برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

امام جمعه موقت گنبدکاووس با گرامیداشت هفته دولت، گفت: برای تمام وزرای کابینه دکتر پزشکیان که با رای نمایندگان مجلس فعالیت‌های خود آغاز کردند، دعا می‌کنیم بتوانند با الگوگیری از شهید رجایی و باهنر برای بازگشایی گره از کار مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام رجنی با اشاره به گذشت ۳۲۲ روز از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و مقاومت مردم بی دفاع فلسطین، بیان کرد: یک طرف سکه این درگیری‌ها رژیم غاصب صهیونیستی است که با موشک‌ها اهدایی آمریکا، جنایات ددمنشانه خود علیه مردم بی‌دفاع و کودکان غزه را ادامه می‌دهد و در طرف دیگر سکه مردم مظلوم فلسطین هستند که با مقاومت خود و داشتن فرمانده‌هان شجاع نابودی این رژیم را رقم خواهند زد.

وی افزود: ژنرال‌های بازنشسته اسرائیل بر این باور هستند که جنگ فرسایشی جز نابودی این رژیم هیچ نتیجه‌ای ندارد، میوه صبر و استقامت فلسطین به طور قطع پیروزی خواهد بود و انتقام‌گیری برای شهادت اسماعیل هنیه در ایران هم قطعی است و صهیونیست‌ها باید در انتظار این انتقام بمیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha