۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85576496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پسر سارق شیروانی چوب حراج به اموال پدرش زد

۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85576496
پسر سارق شیروانی چوب حراج به اموال پدرش زد

بجنورد-ایرنا- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان در خراسان شمالی از دستگیری سارق آهن آلات و اموال از منزل پدری اش خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جواد زرهرن" روز جمعه اظهارکرد: در پی وقوع سرقت مقادیری آهن آلات یکی از شهروندان، موضوع شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه حین مراجعه به ضایعات فروشی جهت تسویه حساب مالی دستگیر کردند افزود: پس از بازجویی مشخص شد که سارق از منزل پدرش که در مسافرت بوده سرقت کرده و برای تهیه مواد مخدر به فروش رسانده است.

جانشین انتظامی شیروان بی تفاوتی برخی از شهروندان را علت بروز بسیاری از سرقت ها عنوان و اضافه کرد: متاسفانه شهروندان نسبت به حفظ اموال و تجهیزات خود کوشا نبوده و این موضوع زمینه بروز برخی از سرقت ها را برای مجرمان فراهم کرده است.

وی ادامه داد: شهروندان ضمن توجه به توصیه های پیشگیری از سرقت پلیس، درب و پنجره های منزل خود را به تجهیزات ایمنی ضدسرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha