۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85576504
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه دزفول: دولت در انتخاب مدیران از جناح‌بازی اجتناب کند

دزفول- ایرنا- امام جمعه موقت دزفول گفت: انتظار از دولت چهاردهم این است که مدیران به دور از باندبازی و جناح‌گرایی و بر اساس توانمندی، کارایی و شایسته سالاری منصوب شوند.

به گزارش ایرنا،‌ حجت الاسلام و المسلمین حسین عبدالهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول در حسینیه ثارالله این شهر، با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با حسن اعتماد خود به تمام وزرای پیشنهادی رییس جمهور رای اعتماد داد.

وی گفت: با تکمیل هیات وزیران دولت، بازار تغییر مدیران در کشور داغ شده که انتظار از دولت چهاردهم این است که مدیران جدید به دور از باندبازی و جناح گرایی و بر اساس توانمندی، کارآیی و شایسته سالاری منصوب شوند.
حجت الاسلام عبدالهی ادامه داد: انتخاب مدیران بر اساس جناح بازی، باند بازی و خانواده گرایی،‌ نتیجه ای جز خسارت به کشور و مردم ندارد.
وی ادامه داد: پرهیز از انتخاب مدیرانی انحصارطلب، مغرور، خود بزرگ بین و بی انصاف و به کارگیری مدیران خداترس، کارآمد و شایسته انتظار از دولت چهاردهم است.‌
امام جمعه موقت دزفول گفت: انتظار و توصیه به تمام مدیران دولت چهاردهم، در میدان بودن و پیروی از منش مدیریتی شهید آیت الله رییسی در ارتباط نزدیک با مردم است.
امام جمعه موقت دزفول: دولت در انتخاب مدیران از جناح‌بازی اجتناب کند
کمک به موفقیت دولت نه یک توصیه بلکه یک ضرورت است
امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه دوران انتخابات و رقابت‌ها به پایان رسیده است،‌ گفت: کمک به موفقیت دولت چهاردهم نه یک توصیه بلکه یک ضرورت اولویت دار است.
وی افزود: موفقیت دولت چهاردهم موفقیت نظام اسلامی است و همه در هر جایگاهی موظف به حمایت از دولت هستند.
حجت الاسلام عبدالهی با توصیه به رسانه‌ها و فعالان سیاسی تاکید کرد: کمک به گره گشایی از مسایل فرهنگی و اقتصادی کمک به موفقیت و پیروزی نظام اسلامی است و همه به ویژه فعالان رسانه ای و سیاسی در این زمینه تکلیف دارند.
وی ادامه داد: موفقیت دولت، ‌توفیق و موفقیت نظام اسلامی است و این گزاره باید به یک فرهنگ و گفتمان عمومی در کشور تبدیل شود.
وی با بیان اینکه گره گشایی از مسایل در کوتاه مدت ممکن نیست، بیان کرد: دولت چهاردهم در شرایطی خاص تشکیل شده و شرط عدالت و انصاف فرصت دادن و کمک به دولت و نقد دلسوزانه است.
دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه رویکرد صحیح در قبال دولت چهاردهم است
خطیب جمعه دزفول با تاکید بر اهتمام به نقد منصفانه و پرهیز از تخریب بیان کرد: دفاع واقع بینانه و نقد منصفانه باید رویکرد منتقدان، فعالان سیاسی و رسانه ای باشد.
وی با ممنوع دانستن دورکاری مدیران و تاکید بر ضرورت ارتباط نزدیک مسوولان با مردم بیان کرد: گره گشایی از مسایل اقتصادی اولویت مردم و کشور است و نباید موضوع‌های حاشیه ای منجر به غفلت از این مسایل اساسی شود.
حجت الاسلام عبدالهی با بیان اینکه امروز مسکن، ازدواج، ‌اشتغال و مهار تورم اولویت کشور است گفت: بسیاری از مسایل فرهنگی ریشه‌های اقتصادی دارد.
امام جمعه موقت دزفول: دولت در انتخاب مدیران از جناح‌بازی اجتناب کند
سکوت مجامع جهانی در برابر نسل کشی در غزه شرم آور است
خطیب جمعه دزفول با اشاره به حدود ۱۰ ماه نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: سکوت مجامع بین المللی و بی تفاوتی کشورهای عربی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شرم آور است.
وی با بیان اینکه مردم یمن شرافت را در تاریخ ثبت کردند، افزود: وعده خدا از بین رفتن ظلم است و ما به این وعده الهی اعتقاد کامل داریم.
قدردانی امام جمعه موقت دزفول از برخورد قاطع با هنجارشکنان در این شهرستان
حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به وقوع برخی ناهنجاری‌ها در دزفول طی روزهای اخیر گفت: برخورد قاطع دستگاه‌های قضایی و انتظامی با این هنجارشکنی‌ها قابل تجلیل است.
به گزارش ایرنا، پس از پنج روز کاری و ۱۰ نوبت جلسه علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی سوابق، صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی، سرانجام عصر چهارشنبه ۳۱ مردادماه امسال رای گیری درباره وزیران پیشنهادی انجام و با رای نمایندگان مجلس تمام ۱۹ وزیر پیشنهادی رییس جمهور با رای اعتماد مجلس به عنوان وزرای کابینه دولت چهاردهم انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha