۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85576540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی منسجم اربعین پشتوانه نظام اسلامی است

بروجرد _ ایرنا _ امام جمعه بروجرد با اشاره به کمیت و کیفیت بی نظیر راهپیمایی اربعین در طول تاریخ گفت: این راهپیمایی پشتوانه جبهه مقاومت و نظام اسلامی است. 

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: حدود ۳۰ میلیون نفر در راهپیمایی باشکوه اربعین شرکت می کنند که علاوه بر کمیت این راهپیمایی از نظر کیفیت هم حرکت قابل توجهی است.

وی افزود: این جمعیت ارادتمند به سید الشهدا ذکرگویان برای عرض ارادت راهی و شکوه انسجام قابل توجهی را به دنیا نشان می دهند.

خطیب جمعه بروجرد اضافه کرد: رفتارها همه محترمانه و همراه با تواضع و ادب و احترام است و هیچگونه رفتار و کلام ناروایی مشاهده نمی شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به جنایات و یاس و سرگردانی رژیم صهیونیستی یادآور شد: این رژیم اکنون وحشت زده و حیران و هر لحظه منتظر حمله ایران و جبهه مقاومت است .

وی با اشاره به اینکه حمله به اسراییل فقط حمله ایران به اسراییل نیست، گفت: جبهه مقاومت امروز از یمن و عراق تا فلسطین و لبنان و ایران امتداد دارد و اسراییل بداند که اربابش آمریکا هم هیچ حمایتی نمی تواند انجام دهد و هر حرکتی از سوی آمریکا با پاسخ قاطع از سوی جبهه مقاومت خواهد بود.

امام جمعه بروجرد افزود: دنیا می داند که ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچگاه شروع کننده جنگ نبوده ایم و اسراییل تاکنون دانشمندان زیادی از ما از جمله دانشمندان هسته ای را شهید کرده است .

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: اسراییل با ترور هنیه در ایران قصد داشت اعتبار ما را در دنیا خدشه دار کند، اما بزودی پاسخ این اقدامات خود را خواهد گرفت.

وی با اشاره به اقدامات شهید جمهور گفت: شهید رییسی کارهای زیربنایی بزرگی در حوزه های مختلف انجام داد، از جمله مشکل آبرسانی را در چندین استان رفع و بسیاری طرح های ناتمام را به اتمام و بیمارستان های نیمه کاره زیادی را تکمیل کرد.

امام جمعه بروجرد افزود: اما دولت شهید رییسی مهلت و فرصت انجام برخی کارها را نداشت که دولت چهاردهم باید نهایت تلاش خود را بکار گیرد تا مشکلات را حل کند.

حسینی گفت: دولت چهاردهم هم حمایت مردم و رهبری و مجلس را دارد و باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا مشکلات با اولویت را از جمله مشکل معیشت مردم، مسکن و گرانی خودرو را حل کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha