۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85576577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از ۱۵۳ طرح و پروژه به مناسبت هفته دولت در پارس آباد

اردببل_ایرنا_ فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: ۱۵۳ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال در هفته دولت در پارس آباد به بهره برداری خواهد رسید.

جابر جهان بین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد طی این هفته عملیات اجرایی۲ پروژه در این شهرستان آغاز خواهد شد.

وی افزود: احداث مرکز فوریت های اورژانس مسکن مهر و تخصیص یک دستگاه آمبولانس، آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس آباد از کانال مغان، احداث ۶ واحد مسکن محرومین و معلولین در روستاها و شهرها از پروژه های افتتاحی شهرستان پارس آباد به مناسبت هفته دولت است.

فرماندار شهرستان پارس آباد اضافه کرد: مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و مسئولان نیز نباید در خدمت به مردم کوتاهی نکنند که هرچه داریم از برکت مردم است و مردم حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند.

جهان بین افزود: همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری ایستگاه صلواتی، برپایی ایستگاه سلامت، اجرای میز خدمت فرمانداری و دیدار چهره به چهره با مردم نمازگزار، تشریح عملکرد و دستاوردهای دولت و نظام در منطقه از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان پارس آباد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha