جبهه استکبار بعد از ترور هنیه در موضع وحشت قرار گرفته است

تربت‌حیدریه- ایرنا- مسوول قرارگاه فرهنگی عمار گفت: ایران اسلامی اکنون در نقطه‌ای از اقتدار قرار گرفته‌ است که بعد از ترور اسماعیل هنیه، تمام جبهه استکبار در موضع وحشت و ترس منتظر پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی هستند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مهدی طائب روز جمعه در آیین یادواره ۲۶۴ شهید شهرستان زاوه واقع در جنوب خراسان رضوی افزود: جمهوری اسلامی امروز ابرقدرت جهان است و تمام دنیای استکبار در انتظار دریافت پاسخ کوبنده ایران در قبال ترور شهید اسماعیل هنیه، لحظه شماری می‌کنند.

وی با بیان اینکه ترور شهید هنیه در تهران تمام معادلات جبهه مقاومت و منطقه را تغییر داده است، ادامه داد: صهیونیست‌ها همچنان در پناهگاه‌ها بوده و همه هویت خود را به زیرزمین و مخفیگاه ها برده‌اند.

مسوول قرارگاه فرهنگی عمار در پاسخ به مطالبه مردم در خصوص خونخواهی شهید اسماعیل هنیه‌ اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس گاه بین ۲ عملیات، ۶ ماه فاصله می‌افتاد تا امکانات آماده و دشمن را غافلگیر کنیم.

طائب اضافه کرد: اکنون ما در وضعیت اصل غافلگیری قرار داریم که در عین حال که این انتظار برای ما هزینه ندارد، اما مخارج سنگینی روی دست دشمن گذاشته است.

این تحلیلگر مسایل سیاسی عنوان کرد: حیفا قوی‌ترین مرکز اقتصادی اسراییل اکنون تبدیل به شهر "ارواح" شده و با تعطیلی مهم‌ترین پالایشگاه‌ها، ضرر هنگفتی به رژیم غاصب وارد شده‌ است.

طائب در ادامه به پیام شهدا اشاره و بیان کرد: شهدا ۲ پیام دارند که نه بترسیم و نه محزون باشیم ، در حالیکه معادله نیرو، امکانات و تجهیزات جبهه مقاومت با دشمن برابری ندارد.

مسوول قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری بعد از شهادت شهید سلیمانی نیز گفت: رهبری سه مولفه شکست هیمنه آمریکا، اخراج آمریکا از منطقه و مجازات کسانی که دستور را صادر و اجرا کردند را خواستار شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha