۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱
کد خبر: 85576605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عیادت نمایندگان آستان قدس رضوی از مصدومان پاکستانی

یزد-ایرنا- جمعی از خادمان آستان قدس رضوی یزد در فضایی معنوی با مصدومان حادثه اتوبوس زائران پاکستانی اربعین حسینی عیادت کردند.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در این نشست با تسلیت به بازماندگان این حادثه گفت: ما هم مثل شما عزادار این حادثه تلخ هستیم و مقامات ارشد ایران و وزرات امور خارجه برای همدردی تماس گرفته و تاکید کردند در کوتاهترین زمان هر خدماتی لازم است به این عزیزان داده شود.

وی افزود: برای ما توفیق بزرگی است که خدمتگذار زائران امام حسین (ع) باشیم و تمام تلاش خود را برای انجام امور در کمترین زمان خواهیم کرد.

همچنین معاون فرهنگی مرکز خادمیاری رضوی استان یزد گفت: پیرو این حادثه تلخ در استان یزد یک اکیپ پنج نفره از استان قدس رضوی به یزد آمده و از مصدومان حادثه اتوبوس پاکستان عیادت کردند.

بمانعلی باقیان ادامه داد: خادمان رضوی با حضور در بیمارستان‌های رهنمون و شهید بهشتی تفت از مصدومان این حادثه عیادت کرده و تبرکی امام رضا (ع) به آنها داده شد.

حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی به مقصد عراق سه‌شنبه شب هفته جاری در دهستان دهشیر تفت یزد منجر به فوت ۲۸ نفر و زخمی شدن ۲۳ نفر دیگر شد؛ مصدومان در چهار مرکز درمانی استان یزد بستری شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha