امام جمعه یزد: سیره شهیدان رجایی و باهنر در جامعه تقویت شود

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: سیره دولتمردان شهید به خصوص رجایی و باهنر نقش الگویی در خدمت به مردم دارد و باید در جامعه تقویت شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: شهیدان رجایی و باهنر و شهید جمهور و خدمت آیت الله رییسی خود را وقف دین و اسلام و مردم کردند.

وی یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و ادامه داد: ترویج سیره و اهداف و فرهنگ والای شهیدان خدمت و دولت نقش مهمی در انجام رسالت دینی، ملی، جهادی و انقلابی در جامعه و بین نسل جوان دارد.

امام جمعه یزد در ادامه به حادثه اتوبوس زائران پاکستانی پیاده روی اربعین حسینی در یزد اشاره کرد و گفت: اینها شهدای راه حق و حقیقت و شهدای مسیر حضرت امام حسین (ع) هستند.

امام جمعه یزد: سیره شهیدان رجایی و باهنر در جامعه تقویت شود

ناصری با تسلیت این حادثه به مردم پاکستان افزود: مسئولان ایران و یزد اقدامات لازم را در امداد رسانی و جهت مداوای مصدومان انجام دادند که جای تشکر است.

وی به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی و نقش آن در جهان اسلام و ایجاد همبستگی بین مسلمین اشاره کرد و از همه دست اندرکاران تشکر کرد.

امام جمعه یزد همچنین به اهمیت تربیت دینی نسل جوان و توجه به امور عقلانی و پرورش آنها توسط مردم، مسئولان و خانواده‌ها تاکید کرد.

نمازجمعه در ۲۷ نقطه استان یزد اقامه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha