۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85576617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اربعین نمایش وحدت و انسجام اسلام است

خرم آباد _ ایرنا _ امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: تجمع اربعین حسینی نمایش وحدت و انسجام اسلام در دنیا است و هیچ مکتبی قدرت جمع کردن چنین همایشی را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر، با قدردانی از مردم مسلمان عراق به ویژه شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا که با تمام توان به خدمت زائرین آمده اند، اظهار کرد: این ارج نهادن به زائر اباعبدالله الحسین (ع) نشانه قدرت مکتب اسلام است و مردم دنیا در حال آشنا شدن با امام حسین (ع) هستند.


امام جمعه موقت خرم آباد با تاکید بر آغاز هفته دولت خطاب به مسئولین دولتی از رده بالا تا پایین گفت: این فرصت را غنیمت بدانید زیرا خدمت به مردم از بالاترین عبادت هاست.

شمسی فربا تاکید بر نامه ۵۳ نهج البلاغه و قرائت بخشی از این خطبه افزود: تکبر ، غرور و خود را برتر دانستن در مناصب دولتی باعث فساد می شود و ایمان انسان را ازبین می برد.

وی افزود: کارگزاران دولتی احساس مسئولیت داشته و داد مردم را از خود و نزدیکان بگیرند همیشه بدهکار خدا و مردم باشید تا کارهای مراجعه کنندگان را به بهترین شکل انجام شود.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با یادآوری انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور و شهادت رجایی و باهنر و جمعی از خادمان مردم گفت: محبوبیت این شهدای عزیز و همچنین شهید رئیسی فرصتی است برای مسئولین تا از آموزه های این بزرگواران درس بگیرند و آنها را الگوی مدیریتی بدانند.

شمسی فر مهمترین ویژگی های شهدای دولت را اخلاص در عمل، جهاد در راه حل مشکلات مردم، خستگی ناپذیری ، شب و روز نشناختن و خود را خادم مردم دانستن ذکر کرد و اظهار کرد: امیدواریم همه دولتمردان این راه را ادامه بدهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha