خدمات دولت مردان صدیق نظام برای مردم بازگو شود

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت:‌خدمات دولت مردان صدیق کشور باید به مردم بازگو شود تا در جریان اقدامات آنها قرار گیرند و علامت سئوالی برای آنها باقی نماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز جمعه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان آستارا با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به ذکر برخی ویژگی‌های اخلاقی شهید رجایی پرداخت و اظهارکرد: در حالی که شهید رجایی در مجموع ۲۸ روز رئیس جمهور بوده است، امروز بعد از چهار دهه همچنان در بین مردم محبوبیت دارد و همه از وی به نیکی یاد می‌کنند.

وی افزود: یکی از دلایلی که باعث شده شهید رجایی در دل‌ها جا بگیرد، آن بود که خود را خدمتگزار مردم می‌دانست و به مردم نگاه ابزاری نداشت و به دنبال حل مسائل و گرفتاری های مردم بود.

فرماندار شهرستان مرزی آستارا با بیان اینکه امروز باید بتوانیم از کسانی که الگوی ما هستند، درس بگیریم، تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی نیز چنین ویژگی‌هایی داشت و در مسیر خدمت به مردم شبانه روز تلاش کرد و با شهادت مزد زحمات خود را دریافت کرد.

شهاب زاده بیان کرد: از مدیران دستگاه‌ها انتظار است به هیچ وجه اجازه ندهند در سطح شهرستان در خدمت به مردم و عمل به وظایف رکود و نقصان ایجاد شود و مسئولان همچنان باید با همان جدیت به وظایف خود عمل کنند و این ایام پرکارترین ایام خدمتشان باشد.

فرماندار شهرستان آستارا در بخش دیگری از سخنانش، خاطرنشان کرد: در ایام هفته دولت باید قدردان زحمات کسانی باشیم که به مردم خدمت می‌کنند، در این زمان طی برنامه هایی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مدیران ارزیابی خواهد شد و باید قدردان زحمات و تلاش‌های مدیرانی باشیم که اقدامات شاخص داشته اند.

شهاب زاده با تاکید برلزوم دسترسی ساده و آسان مردم به مدیران و تشکیل میز خدمت در مصلای نماز جمعه و نیز محل دستگاهها گفت: ملاقات‌های عمومی هم فرصتی است و مسئولان باید از این امکان به خوبی برای خدمت به مردم استفاده کنند، زیرا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می گیرند.

فرماندار شهرستان آستارا ادامه داد: مسکن از نیازهای مردم است ما برای تامین مسکن به مردم قول داده‌ایم از این رو طرح نهضت ملی مسکن باید با جدیت در شهرستان طبق دستور استاندار ادامه یابد.

قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان آستارا فرماندار و تمامی مسئولان اجرایی، خدمات رسان و نیروهای انتظامی و نظامی با حضور در مصلای نماز جمعه میز خدمت تشکیل دادند.

شهرستان آستارا با جمعیت ۹۵ هزار نفری در غربی‌ترین نقطه گیلان در فاصله ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha