۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸
کد خبر: 85576637
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت سمنان: اتحاد دولت و ملت مشکلات جامعه را رفع می‌کند

سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان گفت: اتحاد دولت و ملت باعث رفع مشکلات جامعه می‌شود و رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابل آسیب‌های دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه سمنان در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: زیارت اربعین از نشانه‌های مومن است و هر ساله آیین اربعین با حضور انبوهی از مردم مسلمان در سراسر جهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز عاشورا در نگاه دشمن یک واقعه شکست خورده است، ابراز کرد: در روز اربعین حضرت زینب(س) و امام سجاد یک لشکر پیروز را رهبری می‌کنند و لشکر دشمن می‌فهمد که شکست خوردند و اربعین حسینی در واقع روز پیروزی خون بر شمشیر است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت بزرگ اربعین باید ادامه یابد، بیان کرد: دشمنان به ویژه جهان استکبار از مشاهده میلیون‌ها مسلمان در مسیر حرکت اربعین هراس دارد.

امام جمعه موقت سمنان با گرامیداشت شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر و هفته دولت گفت: مساله نفوذ هیچگاه نباید کوچک گرفته شود.

وی اضافه کرد: قدردانی مردم از مسوولان خدمتگذار را همواره در تاریخ این انقلاب شاهد بودیم که مصداق بارز آن حضور انبوه مردم ایران در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی است.

مهدوی نژاد با تاکید بر اینکه مردم به خدمتگذاران این نظام وفادار هستند، عنوان کرد: دشمن از هیچ جنایتی برای آسیب وارد کردن به این نظام و انقلاب اسلامی ایران دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه عمق جنایت منافقان و وابستگان به آمریکا کم نبود، تصریح کرد: حادثه حزب جمهوری، ترورها، به شهادت رساندن رئیس‌جمهور و نخست وزیر در یک جلسه و زمانی که کشور درگیر جنگ بود با هدف سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگزینی رژیم طاغوتی صورت گرفت که با وجود اینکه همه قدرت‌های برتر دنیا علیه ایران بودند اما در مقابله با کشورمان شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای قدردانی مردم از خدمتگزاران نظام است، ابراز کرد: همه وزیران دولت چهاردهم از مجلس رای اعتماد گرفتند و کابینه دولت باید برای ادامه راه شهید رئیسی تلاش کند تا جمهوری اسلامی را در جامعه جهانی و در پیشگاه خداوند سرافراز شود.

خطیب جمعه سمنان گفت: اگر مسوول حق مردم را ادا کند و مردم نیز متقابل آن حق مسوول را ادا کنند راه‌های دین هموار می‌شود، عدالت در جامعه حکم فرما خواهد شد و دشمنان از آسیب زدن به این نظام ناامید می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha