۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85576678
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نمایندگان کشور عراق از پایانه مرزی چذابه بازدید کردند

اهواز - ایرنا - نمایندگان کشور عراق در مرز شیب از نحوه خدمت‌رسانی به زائران و امنیت آنها در پایانه مرزی چذابه بازدید کردند.

به گزارش ایرنا، فرمانده مرز شیب عراق به همراه معاون استانداری میسان و نماینده حشدالشعبی این کشور، امروز جمعه از آخرین وضعیت تردد زوار در پایانه مرزی چذابه ایران بازدید کردند.

نمایندگان عراقی مستقر در مرز شیب به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمت‌رسانی و مسائل امنیتی، ضمن حضور در مرز چذابه، در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این پایانه مرزی قرار گرفتند.

معاون استانداری میسان عراق معتقد بود که کارها در مرز چذابه به خوبی پیش رفته و استقبال از زائران به شکل مطلوبی در حال انجام است.

وی افزود: تمام هم و غم دولت عراق مسئله اربعین و رسیدگی به زائران امام حسین(ع) است و در این جهت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

نمایندگان کشور عراق از پایانه مرزی چذابه بازدید کردند

همچنین فرمانده مرز شیب عراق نسبت به مسائل امنیتی در مرزهای ایران و عراق تاکید کرد و افزود: خوشبختانه مسایل امنیتی در مرز ایران به خوبی در حال انجام بوده که جا دارد از برادران ایرانی خود تشکر کنم.

وی افزود: همه امکانات برای تردد آسان زائران در مرز شیب از سوی دولت عراق تدارک دیده شده و امیدواریم تمام زائران سفر خوبی داشته باشند.

نمایندگان کشور عراق از پایانه مرزی چذابه بازدید کردند

در ادامه محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: خوشبختانه در آن سوی مرز سایبان‌ها، مکان‌ و وسایل حمل و نقل خوبی تدارک دیده شده است.

وی افزود: در مرز چذابه در کنار زائران ایرانی اتباع خارجی نیز از این مرز عازم زیارت اربعین هستند که تاکنون مشکلی در خصوص تردد نداشتیم.

خانچی با اشاره به تردد بی وقفه زائران اربعین حسینی گفت: امسال زیرساخت های بهتر و بیشتری در این پایانه مرزی ایجاد شده که رصایت مندی زائران را به همراه دارد.

نمایندگان کشور عراق از پایانه مرزی چذابه بازدید کردند

همچنین اسکندر عیسوند فرمانده مرز چذابه گفت: تمام مسائل امنیتی در این پایانه مرزی پیش بینی شده و تمام شرایط به خوبی رصد می‌شود.

بر اساس تقویم ایران، روز چهارم شهریورماه اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha