فرماندار: ۱۵۳ طرح عمرانی و اقتصادی شاهرود آماده افتتاح در هفته دولت است

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود گفت: ۱۳۲ طرح عمرانی و ۲۱ طرح اقتصادی این شهرستان آماده افتتاح در هفته دولت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب جلالی روز جمعه در نشست خبری تبیین طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در هفته دولت، افزود: ۱۵۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار هشت هزار و ۳۳۰ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال آماده بهره‌برداری در هفته دولت است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۴۰۷ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال در هفته دولت قابل افتتاح است، ابراز کرد: ۲۱ طرح سرمایه‌گذاری(اقتصادی) با اعتبار چهار هزار و ۹۲۲ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال این هفته بهره‌برداری می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی ۱۴ طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها یکهزار و ۹۳۶ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

فرماندار: ۱۵۳ طرح عمرانی و اقتصادی شاهرود آماده افتتاح در هفته دولت است

فرماندار ویژه شاهرود اظهار کرد: با افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت برای ۳۵۲ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی، مجموع طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در شاهرود را ۱۶۷ طرح اعلام کرد و افزود: ۱۰ هزار و ۲۶۶ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح‌ها اختصاص یافت.

جلالی با اشاره به اینکه شهر شاهرود ۴۴ طرح عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی قابل افتتاح دارد، ابراز کرد: بخش مرکزی ۲۱ طرح، بسطام ۴۲ طرح، بیارجمند ۲۵ طرح و سطح شهرستان ۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی یک طرح شهر شاهرود در هفته دولت آغاز می‌شود، ادامه داد: بخش مرکزی سه طرح، بسطام هشت طرح و بیارجمند ۲ طرح کلنگ‌زنی دارد.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، ۷۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۵۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

از ۷۴۷ طرح پیش‌بینی شده برای هفته دولت در استان سمنان ۶۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۲۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال با افزایش سه‌درصدی نسبت به هفته دولت سال ۱۴۰۲ در سمنان افتتاح می‌شود.

در بخش اقتصادی نیز ۷۲ طرح بخش خصوصی با افزایش اعتباری ۳۴۱ درصدی و با سرمایه‌گذاری ۳۷‌ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ قابل افتتاح است.

عملیات اجرایی ۱۰۸ طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲۰ هزار و ۹۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود که افزایش سه درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha