۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
کد خبر: 85576717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان معمای سرقت های سیم و کابل مخابرات در رامسر

۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
کد خبر: 85576717
پایان معمای سرقت های سیم و کابل مخابرات در رامسر

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی رامسر از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق و کابل مخابرات و کشف ۱۵ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی روز جمعه گفت : برابر اطلاع واصله مبنی بر سرقت سیم برق و کابل مخابرات در سطح شهرستان توسط یک دستگاه خودرو با پلاک مخدوش موضوع به کلیه واحدها اطلاع رسانی شد تا حین گشت و در صورت مشاهده آنرا توقیف کنند.

وی افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۲ کتالم و ساداتشهر این فرماندهی حین گشت، خودروی مذکور را مشاهده و در یک عملیات پلیسی آنرا متوقف و راننده آنرا دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده متهم دستگیر شده اهل یکی از شهرستان‌های همجوار رامسر بوده و از خودروی ذکر شده مقادیری سیم و کابل و آلات برش و دستکش کشف شد.

پایان معمای سرقت های سیم و کابل مخابرات در رامسر

سرهنگ نبوی گفت: پس از توقیف خودرو و تحقیقات انجام شده متهم تاکنون به ۱۵ فقره سرقت سیم برق و کابل مخابرات اقرار و با قرار صادره تحویل زندان شد و تحقیقات تکمیلی در این زمینه همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی رامسر از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک و اخبار و اطلاعات پیرامون فعالیت سارقین و مالخران را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha