۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85576744
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار زائر اربعین از خدمات هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند

سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از ۱۶ مرداد تا اول شهریور ماه، ۶ هزار زائر اربعین از خدمات نیروهای هلال احمر استان بهره مند شدند. 

پیام جلالی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۳۶ پایگاه امدادی در حال ارائه خدمات به هموطنان و زائران اربعین در مناطق مختلف استان هستند.

وی با اشاره به اعزام تیم های عملیاتی به ۳۷ حادثه در مدت ذکر شده، افزود: در پایگاه های امدادی سطح استان، مرز باشماق مریوان و درمانگاه جمعیت هلال احمر کردستان مستقر در سلیمانیه عراق، به ۳۱۸ مصدوم خدمت ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: از این تعداد مصدوم، ۲۵۲ نفر به صورت سرپایی توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر درمان شدند و ۲۹ نفر به مراکز درمانی توسط نجاتگران هلال احمر منتقل شدند.

جلالی یادآور شد: در این مدت هفت مصدوم توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر با تجهیزات امدادی، رها سازی شدند و روزانه ۲۰۰ نفر روز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به هموطنان و زائرین بودند.

وی اضافه کرد: توسط مربیان آموزشی بروشورهای آموزشی کمک های اولیه ارائه شد و بیش از ۳۵۰ نفر آموزش دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در قرارگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در مرز باشماق، خدماتی شامل پخت و توزیع نان در بین زائران، خدمات امدادی و سلامت، آموزش و توزیع بروشور ارائه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha