۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85576797
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

بیش از هزار پروژه هفته دولت در همدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: هزار و ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز جمعه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان به مناسبت آغاز هفته‌ دولت اظهار کرد: در طول سه سال گذشته، مدیران استان منشا خدمات بسیاری بوده‌اند و در هفته دولت امسال طبق روال سنوات گذشته، پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی زیادی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از تعداد ۹۷۱ پروژه قابل افتتاح در سطح استان، ۸۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۸ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و ۱۴۷ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۸ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار هزینه‌شده ۸۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

استاندار همدان ادامه داد: با مدیریت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، پس از وقایع ناگوار پرواز اردیبهشت و شهادت آیت‌الله دکتر رییسی و همراهان ایشان، انتخاباتی موفق را برگزار کردیم و با رای اعتماد صددرصدی مجلس شاهد تشکیل دولت چهاردهم بودیم که برای این دولت آرزوی موفقیت داریم.

قاسمی فرزاد گفت: با تاسی به خون پاک شهدا، اطمینان می‌دهم که مدیران، فرمانداران و مجموعه استانداری هرگز از انجام وظایف خود غافل نبوده و پروژه‌های استان را با جدیت پیگیری می‌کنند.

دوم تا هشتم شهریور ماه برای بزرگداشت و یاد و خاطره شهیدان "محمدعلی رجایی" و "محمدجواد باهنر" به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha