۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85576798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خروج بیش از ۸۱ هزار زائر غیرایرانی از مرز چذابه/ زائران، زمان برگشت را مدیریت کنند

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون، بیش از ۸۱ هزار زائر غیرایرانی از مرز چذابه وارد کشور عراق شده‌اند.

محمد خانچی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تردد بیش از ۴۸۷ هزار زائر از مرز چذابه بیان کرد: تاکنون ۲۵۵ هزار زائر ایرانی از طریق پایانه چذابه خارج و ۱۴۴ هزار زائر ایرانی نیز وارد شده اند.

وی افزود: همچنین تاکنون ۸۲ هزار زائر خارجی از مرز چذابه وارد کشور عراق شده و حدود هفت هزار نفر از طریق همین مرز وارد ایران شده اند که این میزان نسبت به گذشته رشد داشته است.

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه با اشاره به تردد زائران پاکستانی و غیرمقیم افغانی از مرز چذابه گفت: خوشبختانه تاکنون تردد زائران به خوبی و بدون هیچ مشکلی در حال انجام بوده و برنامه ریزی لازم برای موج برگشت زائران انجام شده است.

وی تصریح کرد: از زائران عزیز درخواست داریم زمان برگشت سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا با آرامش بیشتری به مقصد برسند.

خانچی بیان کرد: امکانات و زیرساخت‌های بسیار خوبی در پایانه مرزی چذابه موجود است و این موضوع باعث سهولت در تردد زائران می‌شود.

بر اساس این گزارش، برای سهولت در تردد اتباع، ۴۶ گیت کنترل گذرنامه در پایانه مرزی چذابه در نظر گرفته شده است.

طبق تقویم ایران روز چهارم شهریورماه اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha