۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۵
کد خبرنگار: 2493
کد خبر: 85576826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تشکر نماینده هیات رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق

تهران- ایرنا- هیات رسانه ای از جمهوری اسلامی ایران به دعوت هیات اعلام و اتصالات جمهوری عراق، برای پوشش خبری به زیارت اربعین دعوت شده اند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته پنجشنبه یکم شهریور ماه و در کنفرانس خبری که توسط هیات اتصالات عراق برگزار شده بود، محمدعلی صنوبری مدیر موسسه مطالعات راهبردی و گروه رسانه ای نگاه نو در سخنانی از دولت و ملت عراق بخاطر پذیرایی از زائران ایرانی و سایر کشورهای جهان تشکر کرد و اظهار داشت: دیر زمانی مردم عراق با ترس از بیراهه ها به زیارت امام حسین ع در اربعین مشرف می شدند اما امروز نه تنها عراقی ها بلکه شیعیان و مسلمانان و حتی غیرمسلمانان از سراسر جهان به زیارت اربعین مشرف می شوند. دولت عراق و مردم عراق بهترین میزبانان تاریخ هستند و هر آنچه دارند را در طبق اخلاص در اختیار زائران قرار میدهند. این جمعیت عظیم و این میزبانی باشکوه تصویری آخرالزمانی خلق کرده و نشانه های آشکار دوران ظهور حضرت حجت است.

صنوبری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امروز ما به زیارت امامی مشرف شده ایم که با ۷۲ نفر علیه ظلم و طغیان یزید و دستگاه فاسد و جنایتکار او قیام کرد. چگونه یک میلیارد مسلمان امروز در برابر ظلم و کودک کشی و طغیان یزید زمان یعنی رژیم اشغالگر صهیونیست قیام نمی کنند؟ چگونه می توان برای حضرت علی اصغر گریست اما در برابر کودکان مظلوم غزه چشم بر هم گذاشت.

صنوبری ادامه داد: امروز حماس و جهاد و حزب الله نه تنها برای دفاع از خود در برابر اشغالگران مبارزه می کنند، بلکه خط مقدم مقابله با دشمنان انسانیت و تمامی جهانیان هستند. صهیونیست ها اگر امروز مهار نشوند، فردا کودکان را در اردن و مصر و عربستان و بعد از آن در جهان سلاخی خواهند کرد.

در این کنفرانس آقای حسین مرتضی و تعدادی دیگر از خبرنگاران از لبنان، بحرین و پاکستان حضور داشته و طی سخنانی از خدمات دولت و ملت عراق به زائران اربعین تشکر کرده و خواستار اتحاد تمام کشورهای اسلامی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha