رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی: کابینه نتانیاهو، فاجعه‌بار و مایه تمسخر است

تهران– ایرنا– رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد: کابینه بنیامین نتانیاهو، فاجعه بار است و دشمنان به همین دلیل به ما می‌خندند و ما را مسخره می‌کنند.

به گزارش جمعه شب ایرنا به نقل از پایگاه الشروق مصر، «یائیر لاپید» در پستی در شبکه اجتماعی ایکس به اختلافات علنی بین «یواو گالانت» وزیر جنگ و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم واکنش نشان داد.

لاپید در این باره نوشت: برای امنیت داخلی و نیروی بازدارندگی ما، هیچ چیز خطرناکتر از کابینه مصیبت‌ها وجود ندارد و نتانیاهو، این امر را می‌بیند. اما هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد: دشمنان ما، این موضوع را می‌بینند و به ما می‌خندند.

پیام یائیر لاپید در واکنش به اتهام یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم است که وی را بی مسئولیت و خطری برای امنیت داخلی اسرائیل خوانده بود.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داده بود که گالانت، بن گویر را بی مسئولیت خوانده و تاکید کرده است: خروج خشمگینانه بن گویر از نشست کابینه امنیتی، اسرائیل را با خطر مواجه می‌کند.

گالانت افزود: رفتارهای بن گویر باعث ایجاد دودستگی داخلی در اسرائیل می شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار درباره پیامدهای خطرناک رفتارهای بن گویر گفت: رئیس سازمان امنیت داخلی (شاباک) و نیروهایش در حال انجام وظایفشان هستند.

درپی ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در روز سه شنبه مبنی بر بازگرداندن اجساد ۶ اسیر صهیونیست از نوار غزه، تعدادی از سران و مقامات این رژیم به جان هم افتاده و یکدیگر را درباره عملکرد ضعیف تل آویو در این پرونده سرزنش کردند.

شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» امروز سه شنبه به نقل از ارتش و سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (موسوم به شاباک) مدعی شد که این رژیم اجساد ۶ اسیر صهیونیست را در یک تونل در منطقه «خان یونس» در جنوب نوار غزه پیدا کرده و به سرزمین های اشغالی بازگردانده است.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به ادعای ارتش این رژیم با پافشاری بر سیاست شکست خورده آن در پیام رسان ایکس نوشت: اسرای اسرائیلی باید با فشار سنگین نظامی به خانه برگردند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود به نوار غزه از بیش از ۱۰ ماه پیش را برای دستیابی به دو هدف نابود کردن جنبش حماس و آزاد کردن اسیران صهیونیست آغاز کرد اما تاکنون نه تنها در دستیابی به این اهداف ناکام مانده بلکه شماری از اسیران صهیونیست نیز به علت بمباران های خود ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه کشته شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha