۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۴۲
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85576852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

واژگونی هفت خودرو با سه کشته و ۲۴ مصدوم طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان

آبادان - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: انحراف و واژگونی هفت دستگاه خودروی سواری در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای ارتباطی جنوب غرب خوزستان سه کشته و ۲۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر افشین دریانبرد جمعه شب در گفت‌ و گو با خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: در این مدت ۶ نفر در محور ارتباطی خرمشهر به اهواز، چهار نفر در محور آبادان به اهواز و ۱۴ نفر نیز در محور ارتباطی آبادان به بندر ماهشهر مصدوم شدند.

وی افزود: در این حوادث ترافیکی ۲ نفر در محور ارتباطی خرمشهر به اهواز و یک نفر در جاده آبادان به اهواز جان خود را از دست دادند.

دکتر دریانبرد گفت: پنج مصدوم با درخواست شخصی و با توجه به مساعد بودن وضعیت جسمانی در محل حادثه ترخیص شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: ۱۶ کد آمبولانس برای حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته در جنوب غرب خوزستان به ماموریت اعزام شدند.

رانندگان قبل از حرکت استراحت کنند

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: زائران اربعین در هنگام بازگشت حداقل ۲ ساعت استراحت کنند و بعد در مسیر رانندگی کنند.

وی افزود: زائرانی که با خودروهای شخصی خود برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین به مرزهای استان مراجعه کرده اند در هنگام بازگشت و قبل از حرکت در مواکبی که در پایانه‌های مرزی مستقر است استراحت کافی داشته باشند و عجله نکنند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیر مجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha