۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۵۰
کد خبر: 85576884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی هوادار: تمرینات ما از دیگر تیم‌ها عقب تر است

مشهد-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: حدود ۲۰ روز تمرین نسبت به تیم‌های دیگر عقبیم و مجبور هستیم این موضوع را با تقلب رساندن از کنار زمین به بازیکنان خود جبران کنیم.

به گزارش ایرنا، مهدی رحمتی جمعه شب پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران درمشهد افزود: ذوب‌آهن را به‌ خوبی آنالیز کرده بودیم و سعی داشتیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم و نقاط قوت آنها را کنترل کنیم، اگر بازیکنانم به خود باوری رسیده بودند و بیشتر کنار هم تمرین می‌کردند می‌توانستیم از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از مسوولان مشهد تشکر می‌کنم که شرایط میزبانی در این بازی را فراهم کردند این زمین نسبت به دورانی که من حضور داشتم متفاوت شده است. می‌دانستیم که در بازی با ذوب‌آهن شرایط ما سخت است و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با همه وجودشان در زمین حاضر شدند.

سرمربی هوادار با اشاره به استفاده از سیستم کمک داور ویدویی(VAR) نیز گفت: هفته قبل در دقیقه ۸۶ در محوطه جریمه حریف اتفاقی رخ داد که اگر VAR بود آن صحنه را پنالتی اعلام می‌کرد اما هیچ اعتراضی هم نکردم.

رحمتی افزود: وقتی شرایطش را نداریم چرا بازی برگزار می‌کنیم؟ زمانی برگزار کنیم که شرایطش را داریم. اگر به خاطر این است که در مقدماتی جام‌جهانی تیم ملی قدرتمند داشته باشیم، ایراد ندارد ما همه سختی‌ها را به جان می‌خریم و دلخوش به این هستیم که تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم و بتوایم مستقیم به جام‌جهانی راه پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه در کشور ما خیلی مسائل عجیب است افزود: اگر بخواهم ابراز ناراحتی کنم باید بگویم مشهد با این همه امکانات چرا یک تیم در لیگ ندارد؟ این همه بازیکن مشهدی داریم و یک تیم پدیده بود که این بازیکنان را به فوتبال ایران معرفی می‌کرد اما یک آدمی که معلوم نیست از کجا آمد، هیچ حمایتی نکرد.

رحمتی اظهار کرد: در آن سال مسوولان استانی حمایت نکردند. من خیلی تلاش کردم که پدیده بماند اما تنها بودم و آن آقای استاندار الان جایی است که دستش به جایی نمی‌رسد.

وی ادامه داد: آنها باعث شدند سهمیه این استان از بین برود و سهمیه را به یک آدم نا اهل دادند که تمام بازیکنان را فروخت و پولش را خورد.

دیدار تیمهای هوادار و ذوب آهن از هفته دوم لیگ برتر با نتیجه مساوی بدون گل در مشهد به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha