۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۰۷
کد خبر: 85576887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: استقلال هرگز پیروز نمی‌شد

۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۰۷
کد خبر: 85576887
سرمربی ملوان: استقلال هرگز پیروز نمی‌شد

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: در بازی امروز از آغاز می‌دانستیم دنبال چه هدفی هستیم و اگر سه نیمه دیگر بازی ادامه داشت استقلال هرگز پیروز نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مازیار زارع جمعه شب در نشست خبری پس از بازی استقلال تهران و ملوان که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه با تیم پر مهره و آماده استقلال بازی داشتیم، از قبل بازی تصمیم گرفتیم تا توپ و میدان را تحویل تیم استقلال داده و با فضاسازی به دنبال ضدحمله باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت تیم حریف و شرایط تیم ما، بسیار هوشمندانه فوتبال بازی کردیم و تا دقایقی هم پیروز بازی بودیم، تا جایی که تیم استقلال علی‌رغم فشارهای زیادی که به تیم ملوان آورد، در ۹۰ دقیقه جریان بازی نتوانست گلی به ثمر برساند و از روی ضربات ایستگاهی موفق به گلزنی شد.

زارع در پاسخ به این سوال که انتقاداتی در خصوص اتلاف وقت توسط بازیکنان ملوان می‌شود، اظهار کرد: بازیکنان ما از نظر آمادگی بدنی در شرایط مطلوبی قرار ندارند و دروازبان ما نیز قبل از بازی با مصدومیت‌هایی روبرو بود.

سرمربی ملوان ادامه داد: امیدواریم که کمک داور ویدیویی (VAR) در همه بازی‌های لیگ برتر به ویژه بازی‌های ملوان استفاده شود و ورزشگاه ملوان نیز به این تکنولوژی مجهز شود، اما در خصوص داوری به ویژه روی پنالتی نیم دوم بحث دارم و معتقدم خطای اول را بازیکن استقلال انجام داده است.

زارع با بیان اینکه از نتیجه راضی نیستم و ملوان را تیم برنده زمین می دانم، بیان کرد: بازیکنان ما در این مسابقه جسورانه بازی کردند و تعویض‌های هجومی ما نیز نشان از فوتبال هجومی بود.

وی با اشاره به رفت و برگشت‌های مربیان تیم ملوان به شمس آذر گفت: در مورد چرایی جابه جایی از تیم شمس آذر و پیوستن به ملوان حرف‌های زیادی دارم ولی ترجیح می‌دهم حرفه‌ای عمل کنم و هر ۲ تیم را از حاشیه دور نگهدارم.

بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه سردار آزادگان با نتیجه مساوی ۲-۲ به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha