سرمربی ذوب آهن: کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا(ع) خوب نبود

مشهد- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برای تیم ما و هوادار زمین ورزشگاه امام رضا(ع) ناشناخته بود و حکم مهمان را داشتیم حیف است این ورزشگاه کیفیت چمن خوبی ندارد.

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی جمعه شب پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: چند سال است که بازی معتبر در این ورزشگاه برگزار نمی‌شود و بر خلاف تصور زمین از کیفیت مناسبی برخوردار نیست.

وی ادامه داد: پیش‌بینی کرده بودیم هوادار زمان بیشتری توپ را در اختیار ما بگذارد و فشرده از حملات ما جلوگیری کند که این موضوع را در زمان زیادی به خوبی انجام دادند. ما هم مراحل دوم و سوم بازی‌سازی را انجام دادیم اما وقتی یک تیم جلوی شما فشرده بازی می‌کند، باید از معدود موقعیت‌ها استفاده لازم را انجام دهید. در نهایت در این ۹۰ دقیقه نتوانستیم استفاده درست را انجام دهیم و تیم حریف هم در ضدحملات می‌توانست به گل برسد که آنها را پوشش دادیم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه زمان کمی برای پیش فصل داشتیم افزود: تنها ۲۷ روز زمان بود که اصلا زمان خوبی برای آماده‌سازی لیگ ایران نیست. قطعا استفاده نکردن از امتیاز میزبانی سخت است. چهار هفته از لیگ کاملا خارج از خانه هستیم و امیدوارم بتوانیم این گردنه را رد کنیم تا به روال عادی برگردیم.

ربیعی افزود: فکر می‌کنم بعد از فیفا دی بتوانیم در فولادشهر میزبانی کنیم. با توجه به شرایط تیم و اینکه از آخرین پرداختی بازیکنان در فصل پیش تاکنون چند ماه می‌گذرد خواهش میکنم هرچه سریعتر مسوولان ذوب‌آهن به این مساله بپردازند. نیازمند پرداختی نسبت به عرف هستیم تا بدون دغدغه و با تمرکز پیش برویم.

وی درباره داوری این مسابقه هم گفت: مهدوی از داوران خوب لیگ است یک صحنه در توپ ارسالی فکر می‌کنم دروازه‌بان حریف از لحاظ زمان‌بندی اشتباه کرد و سر بازیکن ما را مشت کرد و می‌توانست پنالتی باشد.

دیدار تیمهای ذوب آهن و هوادار از هفته دوم لیگ برتر با نتیجه مساوی بدون گل در مشهد به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha