۳ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85576968
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۵۶ پروژه هفته دولت در آزادشهر افتتاح می‌شود

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۲۸
کد خبر: 85576968
۶۵۶ پروژه هفته دولت در آزادشهر افتتاح می‌شود

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار آزادشهر گفت: همزمان با هفته دولت ۶۵۶ پروژه عمرانی و اقتصادی با هفت هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح می‌شود.

سید جواد کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با افتتاح این پروژه‌ها ۷۱۲ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی اعتبار هزینه شده برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۶۶ پروژه‌ها عمرانی و اقتصادی آزادشهر را هشت هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از مجموع این اعتبار، هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی است.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: از مجموع این پروژه‌ها ۹۴ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۶۰ میلیارد ریال عمرانی و ۵۷۲ پروژه با اعتبار سه هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اقتصادی است.

کریمی افزود: آبندان روستای رودبار با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، پایگاه بهداشت روستای ازدارتپه (مسکن مهر) با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خوش ییلاق با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از مهمترین پروژه‌های آزادشهر است که عملیات اجرایی آنها هفته دولت آغاز می‌شود.

وی ۹۴ واحد مسکن طرح نهضت ملی خودمالکی، ۱۲ واحد نهضت ملی گروه ساخت، اجرای کابل خودنگهدار جاده خوش ییلاق، اصلاح و رفع نقاط پرتصادف آزادشهر(آق امام، مرزین و تاتاربایجق)، بهسازی و روکش آسفالت جاده خوش ییلاق - آزادشهر، حفر و تجهیز چاه شماره ۲۱ شهر آزادشهر و اجرای خطوط مربوطه، مدرسه ۹ کلاسه روستای ازدارتپه و افتتاح طرح گازرسانی به همه روستاها و نقاط جمعیتی را از جمله پروژه‌های افتتاحی این شهرستان برشمرد.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: همچنین در این هفته پروژه‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی شهرستان آزادشهر، تکمیل خط انتقال و ایستگاه پمپاژ روستای سوسرا، اجرای شبکه داخلی روستای سبزواری‌ها، اجرای خط پمپاژ رفت و برگشت به سمت مخزن ۲ هزار زیتون‌تپه، تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار فشار ضعیف، تامین برق متقاضیان شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه روستایی، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، تعویض کنتورهای مکانیکی به دیجیتالی و هوشمندسازی، تاسیس و راه‌اندازی سایت جدید در روستاهای حاج نبی، نراب، نظر چاقلی و سوسرا افتتاح می‌شود.

وی گفت: تولید خانه‌های چوبی سدروس پرهام، ثنا الکتریک نوده گلستان، تولیدی طعم گستر تارا گلستان، پرورش گوسفند داشتی و تولیدی صنایع چوبی فجر طاها گلستان از مهمترین پروژه‌ها بخش اقتصادی و اشتغالزایی این شهرستان است.

فرماندار آزادشهر بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برپایی میزهای خدمت و نشست‌های پرسش و پاسخ با مردم در کنار برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت و یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دولت است.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha