وزیر علوم به دیدار پیشکسوتان دانش و پژوهش رفت 

تهران- ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نخستین برنامه رسمی خود با برخی پیشکسوتان حوزه و دانشگاه و چهره‌های برجسته عرصه دانش و پژوهش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، حسین سیمایی‌صراف با سید کاظم موسوی بجنوردی، رئیس مرکز دایره‌المعارف اسلامی و شماری از اعضای هیات‌علمی این مرکز از جمله علی‌اشرف صادقی، فرهنگ‌نویس و عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی دیدار کرد.

وزیر علوم به دیدار پیشکسوتان دانش و پژوهش رفت 

وی همچنین در دیدارهای جداگانه‌ای پای سخنان غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و آیت الله سیدمصطفی محقق داماد مجتهد، فیلسوف و حقوقدان همچنین از اعضای هیات امنای سازمان اسناد و کتابخانه ملی و فرهنگستان علوم نشست.

به گزارش ایرنا، حسین سیمایی‌صراف که از سوی مسعود پزشکیان به عنوان وزیر پیشنهادی علوم دولت چهاردهم به مجلس معرفی شده بود، روز چهارشنبه (۳۱ مردادماه) با کسب ۲۲۱ رأی از بین ۲۸۸ آراء ماخوذه به عنوان شانزدهمین وزیر علوم، سکانداری آموزش عالی را پس از محمدعلی زلفی‌گل به دست گرفت.

وزیر علوم به دیدار پیشکسوتان دانش و پژوهش رفت 

وی (متولد ۱۳۴۷ در مشهد)،‌ علاوه بر تحصیلات حوزوی،‌ دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه شهید بهشتی، کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی حقوق دانشگاه تهران است. وی از شهریور ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۴۰۰ (دولت دوازدهم و ابتدای دولت سیزدهم)، پس از محسن حاجی‌میرزایی و پیش از علی بهادری جهرمی، دبیر هیات دولت بوده است و سوابق اجرایی متعددی در وزارت علوم بر عهده داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha