۳ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۷
کد خبر: 85576972
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۱۱۸ پروژه شاخص توزیع برق استان مرکزی در هفته دولت

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از افتتاح ۱۱۸ پروژه مهم این شرکت با اعتباری بالغ بر هشت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمود محمودی روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: از این تعداد، ۱۵پروژه برق‌رسانی در شهرستان اراک، ۱۲طرح در دلیجان، ۱۴ پروژه در تفرش، پنج طرح در خنداب، ۱۲ پروژه در غرق آباد، ۶ طرح در ساوه، هفت پروژه در شازند، هشت پروژه در فراهان، ۱۲پروژه در کمیجان، ۱۰ پروژه در آشتیان، ۱۲پروژه در خمین و پنج طرح در محلات است.

وی بیان کرد: افتتاح ۲۳ پروژه فتولتاییک با تولید ۳۳۰ کیلووات انرژی خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، تامین برق ۲ هزار و ۷۶۶ متقاضی مسکن ملی با اعتبار یک‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال و توسعه و بهسازی شبکه توزیع برق ۲۱۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان با اعتبار یک‌هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال، از مهمترین پروژه‌های شاخص توزیع برق استان مرکزی در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: با افتتاح طرح‌های هفته دولت این شرکت، برای یک‌هزار و ۶۲۵ نفر اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

محمودی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده به همت دولتمردان است که مردم با فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده بیشتر آشنا شوند.

بیش از ۸۱۳ هزار مشترک برق در استان مرکزی با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و ۴۳۰ هزار نفر وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha