پایبندی جامعه پزشکی به اخلاق حرفه‌ای یکی از نکات برازنده خدمتی این قشر است

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پایبندی جامعه پزشکی به اخلاق حرفه‌ای به‌عنوان یکی از نکات برازنده خدمتی این قشر پرتلاش است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی شامگاه جمعه در نشست صمیمی با پزشکان بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان ضمن تبریک روز پزشک، از تلاش‌های شبانه روزی این قشر در خدمت رسانی مستمر به بیماران تقدیر کرد و افزود: به یقین خداوند متعال برکات این تلاش‌ها را به واسطه وظیفه خطیر و سنگینی که بر عهده دارید در زندگی شما جاری می‌سازد.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های که جسم به‌عنوان مرکب روح انجام می‌دهد موجب تعالی روحانی انسان می‌شود، ادامه داد: تعالی روح هدف مهم تمام فعالیت‌ها، اهداف، اقدامات و خدماتی هست که انسان در این دنیا در پی آن است، بنابراین خوشا به سعادت افرادیکه در این مسیر حرکت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این نشست ضمن قدردانی و تشکر از عنایت استاندار به جامعه دانشگاهی بویژه جامعه پزشکی، گفت: در ایام عید نوروز امسال بیش از ۹۶ هزار نفر به این بیمارستان برای دریافت خدمات درمانی مراجعه کردند که خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکاران در ارائه خدمات درمانی مطلوب هیچ‌گونه شکایتی از جانب بیماران نداشتیم.

حبیب غزنوی ادامه داد: این رضایت‌مندی مرهون تلاش‌های پزشکان و سایر کادر درمان است، که زحمات این عزیزان شایسته تقدیر هست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha