علی نظرمحمدی هدایت تیم فوتبال بعثت کرمانشاه را برعهده گرفت

کرمانشاه - ایرنا - «علی نظرمحمدی» سرمربی سابق تیم سپیدرود رشت به عنوان سرمربی جدید تیم دسته اولی فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی و جایگزین «رضا مرتضی‌‎زاده» شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نظرمحمدی که سابقه سرمربیگری تیم بعثت را در سال های گذشته نیز در کارنامه خود دارد پس از آنکه رضا مرتضی زاده از هدایت این تیم استعفا کرد به عنوان سرمربی جدید بعثت معرفی شد.

نظر محمدی که سابقه صعود با تیم سپید رود رشت به لیگ برتر و مربیگری تیم‌های داماش گیلان و چوکای تالش را نیز در کارنامه خود دارد با قراردادی یک ساله به عنوان سرمربی تیم لیگ یکی بعثت کرمانشاه منصوب شد.

رضا مرتضی‌زاده، سرمربی سابق تیم دسته یکی فوتبال بعثت کرمانشاه که تنها ۲ هفته بود سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته بود هفته گذشته از سمت خود استعفا کرد.

علی نظرمحمدی هدایت تیم فوتبال بعثت کرمانشاه را برعهده گرفت

پس از انتخاب نظر محمدی به عنوان سرمربی این تیم، محمد میرترابی نیز به عنوان دستیار اول نظرمحمدی انتخاب شد، میرترابی سابقه مربی‌گری در تیم های نساجی مازندران ، مس کرمان، سپیدرود و داماش گیلان را در کارنامه‌ خود دارد.

تیم بعثت در اولین بازی دوستانه خود در لیگ دسته اول روز گذشته موفق شد با سه گل سجاد سیاه کمری، مهدی ایزدی و میلاد سوری تیم نیروی زمینی را در حضور جمع کثیری از فوتبالی ها تهران در زمین جی شکست دهد، بعثتی ها سه شنبه هم در دیداری دوستانه به مصاف تیم شهرداری نوشهر خواهند رفت.

این تیم که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده استان کرمانشاه در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور خواهد داشت هم اکنون در تهران اردو زده است و در باشگاه کارگران در حال آماده سازی برای حضور پرقدرت در این مسابقات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha