۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85577048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چمن ورزشگاه بابل قد کشید +فیلم

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷
کد خبر: 85577048
چمن ورزشگاه بابل قد کشید +فیلم

ساری - ایرنا - نخستین سربرداری و اصلاح چمن ورزشگاه هفت تیر بابل پس از گذشت حدود سه ماه از بذرپاشی انجام و ۲۵ شهریور تاریخ مرحله دوم بذرپاشی چمن در این زمین فوتبال اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که از خرداد سال گذشته آغاز شد پس از گذشت بیش از یک‌سال و سرمایه گذاری حدود ۴۵۰ میلیارد ریالی در هشت خرداد بذر پاشی آن انجام و بعد از گذشت حدود سه ماه نخستین سربرداری و اصلاح چمن این زمین انجام شد.

مسوول چمن ورزشگاه هفت تیر بابل در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بعد از حدود سه ماه از نخستین مرحله بذر پاشی زمان سربرداری و اطلاح چمن هفت تیر فرا رسید که این امر انجام شد.

ناصر نگهدار اظهار کرد: ۲۵ شهریور ماه سال جاری بذر چمن سرد سیری در این زمین فوتبال کاشته خواهد شد تا زنجیره چمن گرمسیری و سردسیری در هفت تیر کامل شود.

وی با بیان این که هشت خرداد سال جاری چمن گرمسیری در این زمین فوتبال کاشته شد، اظهار کرد: چون بازسازی چمن این ورزشگاه به صورت حرفه ای انجام می شود هر ۲ بذر گرمسیری و سردسیری باید در این زمین فوتبال کاشته شود.

چمن ورزشگاه هفت تیر بابل قد کشید +فیلم

نگهدار افزود: تا اوایل فصل پاییز امسال بازسازی حرفه ای چمن ورزشگاه هفت تیر بابل آماده انجام مسابقه های فوتبال خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که طرح های باقی مانده جهت برگزاری مسابقه فوتبال در این ورزشگاه شامل آماده سازی پیست دو و میدانی، چمن مصنوعی پشت دروازه و اجرای گریتینگ روی جدولهای دور زمین است که در صورت بستن به موقع قرار داد جدید با پیمانکار بدون تردید تا اواسط پاییز کل زمین برای برگزاری بازی فوتبال آماده خواهد شد.

نگهدار تصریح کرد: ساخت مخزن و موتور خانه به همراه خزانه بعد از بستن قرار داد جدید طی برنامه زمانی قابل اجرا خواهد بود.

بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که در گام نخست از خاک برداری از این زمین فوتبال آغاز شده بود چندین مرحله فنی و زیرساختی داشته است که بسیاری از آنها با موفقیت به پایان رسید.

ورزشگاه هفت تیر هنگام آغاز طرح توسعه فاز نخست چهار هزار صندلی داشت که در این طرح ۲ هزار صندلی به آن اضافه شد تا بتواند فضای بیشتری برای فوتبال دوستان بزرگ ترین شهرستان مازندران فراهم کند.

این طرح طبق گفته مسوولان وقت ۶ میلیارد ریال هزینه داشت که ۲ هزار متر مربع فضا برای نصب صندلی های جدید، اتاق رختکن بازیکنان مهمان و میزبان، اتاق مربی، اتاق داوران و ناظر فدراسیون در ضلع غربی اضافه شد.

چمن ورزشگاه هفت تیر بابل قد کشید +فیلم

براساس برنامه ریزی انجام شده قرار بود طرح توسعه و تجهیز فاز دوم به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ضلع شمالی ورزشگاه اجرایی شود تا بتواند تعداد صندلی های آن را به ۱۰ هزار عدد برساند.

گام دوم در ظاهر به سرانجامی نرسید و به همین دلیل ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل که در سال‌های نه چندان دور با بازی تیم های خونه به خونه مازندران و دریای کاسپین روزهای شادی را برای بابلی ها به ارمغان می آورد به علت شرایط نامساعد زمین و فقدان امکانات حداقلی از نظر سازمان لیگ، اجازه برگزاری بازی‌های تیم فوتبال دسته یکی را نداشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha