۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85577105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ پروژه کشاورزی در خراسان جنوبی آماده بهره برداری است

بیرجند - ایرنا - سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت ۷۰ پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از هزار و ۱۲۳ میلیارد ریال در این استان آماده بهره برداری است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، محمدحسین اکبری روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: این پروژه‌ها با تسهیلاتی بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال همچنین خودیاری مردم با مبلغی بیش از ۳۹۵ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی زمینه اشتغال مستقیم ۴۱ نفر فراهم و اشتغال سه هزار و ۷۹۴ نفر نیز تثبیت خواهد شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ۲۸ هزار و ۳۷۳ نفر در قالب هشت هزار و ۴۴۳ خانوار از مزایای آنها برخوردار می‌شوند.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی این سازمان نیز از افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی در حوزه آب و خاک خبر داد و گفت: این تعداد پروژه بیش از نیمی از طرح‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان را به خود اختصاص می‌دهد.

اکبر محمدی افزود: بازسازی و نوسازی قنوات به تعداد ۱۸ رشته، احداث استخرهای ذخیره آب کشاورزی به تعداد یک باب با حجم هزار و ۸۵۰ مترمکعب، انتقال آب با لوله و احداث کانال بتنی به تعداد ۱۷ طرح، اجرای سامانه‌های نوین آبیاری به تعداد چهار طرح به مساحت بیش از ۸۳ هکتار از جمله این طرح‌هاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha