۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85577151
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۱۹۵ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس در هفته دولت

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار گنبدکاووس از افتتاح ۱۹۵ پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان مرزی همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۵ هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال از منابع ملی، استانی، شهرستان و نیز سرمایه‌گذاری و آورده بخش خصوصی هزینه شده است.

مهدی دهرویه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با افتتاح این پروژه‌ها به ویژه طرح‌های اقتصادی برای ۸۶۵ نفر از جوانان و جویندگان کار، فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر افتتاح ۱۹۵ پروژه عمرانی و اقتصادی، در ایام هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار چهار هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

فرماندار گنبدکاووس، ۵۲۱ واحد نهضت ملی خودمالکی، مجتمع خدماتی و رفاهی، شهربازی سرپوشیده، تعریض و بهسازی باند شمالی محور گنبدکاووس - آق‌قلا از کیلومتر ۱۰ تا ۱۳، پهنه‌بندی توزیع آب آشامیدنی، جاده سلامت حاشیه گرگان‌رود، ساختمان غربالگری سرطان بخش‌های ویژه بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، پرورش مرغ گوشتی، بوستان بسکی و مدرسه ۶ کلاسه سلطانعلی را از مهمترین پروژه‌های آماده افتتاح شهرستان به مناسبت هفته دولت برشمرد.

دهرویه گفت: همچنین در هفته دولت عملیات اجرایی پروژه مقاوم‌سازی مسکن روستایی، تعریض و بهسازی باند شمالی جاده گنبدکاووس- آق‌قلا از کیلومتر ۱۵ تا ۲۵، آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن و فاز دوم ساختمان فرهنگسرا آغاز می‌شود.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha